نسخه چاپی

جشن عموهای فیتیله‌ای در ماه رمضان

علیرضا آقایی تهیه كننده برنامه " جشن فرشته‌ها " گفت: هر شب در فضایی باز و در منطقه فرهنگی پارك هرندی میزبان كودكان و نوجوانان و خانواده های آن‌ها هستیم.

به گزارش نما به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، علیرضا آقایی تهیه كننده برنامه " جشن فرشته‌ها " گفت: هر شب در فضایی باز و در منطقه فرهنگی پارك هرندی میزبان كودكان و نوجوانان و خانواده های آن‌ها هستیم.

وی با بیان اینكه ماه رمضان ماه مبارك و شادی است افزود: ما می‌خواهیم به بچه‌ها این پیام را بدهیم كه ماه رمضان بجز بخشی كه مناسبت مذهبی دارد ماهی پر از شادی و بركت است و به همین دلیل هر شب ساعت 22 تا 24 شب، "جشن فرشته‌ها" را برگزار می‌كنیم و روز بعد، ساعت 16:20 از شبكه یك پخش می‌شود.

در این برنامه كه از روز سه شنبه 18 خرداد ماه، اولین قسمت آن پخش می‌شود علاوه بر عموهای فیتیله‌ای هنرمندان بخش كودك و نوجوان هم در این برنامه هنرنمایی می‌كنند.

معرفی كودكان و نوجوانان توانمند و برگزیده در بخش های مختلف هنری، علمی، ورزشی و ... از جمله بخش های "جشن فرشته‌ها" است كه با هدف ایجاد حس اعتماد به نفس و مسئولیت پذیری در مخاطبان كه خانواده ها و فرزندان آن‌ها هستند، انجام می شود.

تهیه كننده برنامه "جشن فرشته‌ها" افزود: این برنامه كه درگروه اجتماعی شبكه یك تهیه شده است و در ایام ماه مبارك رمضان هر روز به مدت 55 دقیقه از شبكه یك پخش می شود، دارای بخش هایی همچون بخش فیتیله محبت است كه در آن عموهای فیتیله ای هر بار میهمان یكی از فرزندان شهدا، كودكان كار و ... می‌شوند.

۱۳۹۵/۳/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...