نسخه چاپی

گودرزی: امیدوارم والیبال در المپیك روی سكو برود

وزیر ورزش و جوانان گفت: امیدوارم تیم ملی والیبال در ریو هم حریف خوبی برای تیم‌های قدرتمند باشد و موضوع نگاه به سكو محقق شود.

به گزارش نما به نقل از فارس، محمد گودرزی در مراسم دیدار رؤسای فدراسیون‌های المپیکی با اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور اظهار داشت: ابتدا از جهانگیری و تمام مسئولانی که در این جلسه حضور دارند، تشکر می‌کنم. امیدوارم خدا عنایت خاصی داشته باشد تا کاروان ایران در المپیک نتایجی درخور ایران کسب کنند.از اعضای تیم ملی جوانان که پشتوانه والیبال هستند و آینده این رشته را تضمین می‌کنند هم تشکر می‌کنم که در این جلسه حاضر شدند.

وی ادامه داد: باید از زحمات مسئولان والیبال تشکر می‌کنم و موفقیت اخیر این رشته را تبریک می‌گویم. با حمایتی که مسئولان داشتند والیبال توانست برای اولین بار در تاریخ مقتدرانه به المپیک برود و امیدوارم در ریو هم حریف خوبی برای تیم‌های قدرتمند باشد و موضوع نگاه به سکو محقق شود.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: در گذشته بار اصلی کاروان ایران بر عهده رشته‌هایی مانند کشتی، وزنه‌برداری و تکواندو بود اما حالا امیدوارم رشته‌هایی مانند تیراندازی با کمان، دو و میدانی، والیبال و ... در عرصه‌های المپیک و پارالمپیک موفق باشند و به خوبی عرض اندام کنند.

گودرزی افزود: جهانگیری در دولت همیشه محکم از ورزش و مطالبات ما دفاع می‌کند و به نوعی نقطه امید ما در دولت است.

وی اخیرا تیم فوتسال را پذیرفت و ملاقاتی با مسئولان این رشته داشت و امیدوارم این جلسه کمک کند تا کاروان ایران در المپیک موفق باشد.

در ادامه این جلسه داورزنی با ارائه گزارشی از روند المپیکی شدن ایران گفت: اتفاقی که در والیبال افتاد بر اساس یک برنامه‌ریزی درازمدت بود. اهداف ما قهرمانی در آسیا، رفتن به لیگ جهانی، موفقیت در قهرمانی جهان و ... بود که در آن زمان تیم ما در جایگاه 27 جهان قرار داشت.

وی ادامه داد: رفته رفته در رنکینگ جهانی صعود کرده و حالا در جایگاه هشتم هستیم. ما بر اساس برنامه گام به گام از آسیا عبور کردیم و بر همین اساس تمام برنامه‌های ما عملی شد که البته مسئولان در این راه کمک زیادی کردند.

رئیس فدراسیون والیبال خاطرنشان کرد: استراتژی فدراسیون تلاش در جهت خودکفایی بود تا منابع مالی خودش را تامین کند. ما از مجموعه استعدادهای کشور استفاده کردیم و تیم ملی کنونی را تشکیل دادیم که توانست بالاتر از لهستان و به عنوان تیم دوم به المپیک برود. تیم ما از 7 بازی توانست 6 بازی را به سود خود رقم بزند که بازتاب گسترده‌ای در سایت فدراسیون جهانی داشت.

وی افزود: تیم جوانان ما هم اواخر خرداد ماه عازم بازی‌های آسیایی است و ما می‌خواهیم از این تیم برای المپیک 2020 استفاده کنیم. من فکر می‌کنم این تیم می‌تواند مسیر رشد والیبال را ادامه دهد تا همچنان در جمع برترین‌ها بمانیم.

داورزنی گفت: تیم ملی والیبال نماد قدرت ملی و توانمندی جوانان این مرز و بوم است که با وجود تمام سختی‌ها در چند سال اخیر توانسته در جمع برترین‌ها قرار بگیرد. والیبال در المپیک باعث عزت و سربلندی ملت خواهد شد.

۱۳۹۵/۳/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...