نسخه چاپی

انهدام كاروان نفت داعش در رقه+عكس

عکس خبري -انهدام کاروان نفت داعش در رقه+عکس

در ادامه عملیات ائتلاف مبارزه با تروریسم تكفیری در سوریه، هواپیماهای بمب افكن سوخو 34 روسی عصر روز گذشته یك كاروان حامل ده ها تانكر نفت متعلف به گروه داعش را در حین خروح از استان رقه و ورود به خاك تركیه هدف قرار داده و منهدم كردند.

به گزارش نما به نقل از مشرق، کاروان مذکور متشکل از ده ها دستگاه تریلر مجهز به تانکر های مملو از نفت سرقت شده چاه های نفت استان های دیرالزور و رقه سوریه بود که توسط عناصر داعش برای تحویل به مافیای دولتی ترکیه به رهبری "بلال اردوغان" فرزند رئیس جمهور این کشور در حال حمل بوده است.

فروش نفت مناطق تحت سیطره داعش همچون استان های دیرالزور، رقه و حمص در سوریه و موصل، الانبار و صلاح الدین در عراق مهمترین منبع درآمد داعش می باشد.

خریدار این نفت نیز دولت ترکیه می باشد که در ازای آن سلاح، پول و حمایت های سیاسی در اختیار این گروه تروریستی تکفیری قرار می دهد.

پس از انهدام این کاروان رسانه های وابسته به داعش ضمن انتشار تصاویر آن مدعی شدند که محموله حامل آن سوخت مورد نیاز برای ساکنین مناطق تحت سیطره این گروه بوده اما توضیح ندادند که چگونه انی سوخت بجای ورود به سوریه در حال خروج به مقصد ترکیه بوده است.

۱۳۹۵/۳/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...