نسخه چاپی

چگونگی صفحه فیلترینگ در آینده

صفحه قدیمی فیلترینگ از نوروز سال 89 جای خود را به صفحه‌ای جدید داد كه هرچند از لحاظ ظاهری تفاوت‌های مهمی با صفحه قبلی داشت و سایت‌های جدیدی را هم معرفی می‌كرد اما با این حال هنوز با صفحه‌ای هوشمند فاصله داشت.

صفحه قديمي فيلترينگ از نوروز سال 89 جاي خود را به صفحه‌اي جديد داد كه هرچند از لحاظ ظاهري تفاوت‌هاي مهمي با صفحه قبلي داشت و سايت‌هاي جديدي را هم معرفي مي‌كرد اما با اين حال هنوز با صفحه‌اي هوشمند فاصله داشت.

صرامي - كارشناس درباره اين صفحه گفت: در طرح اوليه‌ قرار بر اين بود كه صفحه‌ي پيوند‌ها به مراتب كامل‌تر از صفحه فعلي باشد و يك موتور جست‌وجوي قوي و هوشمند هم داشته باشد تا براساس اين‌كه مخاطب به چه صفحه‌اي نياز داشته، صفحه‌اي مناسب به او معرفي كند، اما به دليل محدوديت‌هاي مخابرات و شركت ارتباطات زيرساخت به عنوان پشتيبان صفحه پيوندها اين موضوع محقق نشد.

وي در عين حال گفت: در آن دوره در پاسخ به اين موضوع اين‌گونه عنوان شد كه باتوجه به حجم بالاي مراجعه به اين صفحه، اگر قرار باشد امكانات ويژه‌اي هم براي آن در نظر گرفته شود، ممكن است امكان پاسخ‌گويي وجود نداشته باشد و به همين دليل بهتر است اين صفحه در نهايت حد ممكن سبك باشد.

او ادامه داد: با اين وجود قطعا نبايد به شرايط فعلي اين صفحه بسنده كنيم و بايد تلاش شود كه صفحه پيوند‌ها شرايط بهتري داشته باشد كه ما اميدواريم با راه‌اندازي شبكه‌ي ملي اطلاعات و تشكيل شوراي عالي فضاي مجازي اين مهم محقق شود و شاهد ارتقاء ظرفيت‌هاي فضاي مجازي باشيم و صفحه پيوند‌ها نيز بتواند با بهره‌گيري از ظرفيت‌هاي جديد هوشمند‌تر برخورد كند، چرا كه هوشمند‌ شدن اين سايت خواسته به حقي است كه بايد دنبال شود تا به نتيجه‌اي مناسب برسد.

۱۳۹۱/۵/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...