نسخه چاپی

كوپا آمه‌ریكای ۲۰۱۶

كلمبیا جشن صعود گرفت

دور دوم بازی‌های مرحله گروهی رقابت‌های فوتبال كوپا آمه‌ریكا با پیروزی قاطع آمریكا و صعود كلمبیا به مرحله یك‌چهارم نهایی آغاز شد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، در دومین دور از بازی‌های مرحله گروهی جام ملت‌های کوپا آمه‌ریکای سال 2016، بامداد و صبح امروز (چهارشنبه) دو بازی در گروه یک برگزار شد که در مهمترین آنها کلمبیا با نتیجه 2 بر یک از سد پاراگوئه گذشت.

کارلوس باکا در دقیقه 12 و خامس رودریگس در دقیقه 30 گل‌های کلمبیا را در این بازی به ثمر رساندند. برای پاراگوئه‌ای نیز که در دقیقه 81 یک اخراجی داشت، ویکتور آیالا در دقیقه 71 گلزنی کرد.

کلمبیا با این پیروزی 6 امتیازی شد و با توجه به فاصله پنج امتیازی‌اش نسبت به تیم سوم جدول، جواز صعود به مرحله یک چهارم نهایی را کسب کرد.

در دیگر بازی امروز آمریکا با نتیجه 4 بر صفر کاستاریکا را شکست داد. کلینت دمپسی در دقیقه 9 از روی نقطه پنالتی، جرمین جونز در دقیقه 37، بابی شو وود در دقیقه 42 و گراهام زوسی 87 در دقیقه گل‌های آمریکا را در این بازی به ثمر رساندند. آمریکا با این پیروزی 3 امتیازی شد و بعد از کلمبیا در رده دوم گروه یک قرار گرفت.

در ادامه بازی‌های دور دوم مرحله گروهی کوپا آمه‌ریکا، بامداد فردا دو بازی در گروه B برگزار می‌شود که در یکی از آنها برزیل به مصاف هائیتی می‌رود و در بازی دیگر اکوادور مقابل پرو قرار می‌گیرد.

۱۳۹۵/۳/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...