نسخه چاپی

رییس دادگستری تهران:برخی سیاسیون رفتار بدی دارند

رئیس كل دادگستری استان تهران در باره آخرین وضعیت پرونده كرسنت و قاتل ستایش قریشی كه در دادگاه كیفری استان مطرح رسیدگی است توضیحاتی را ارائه كرد.

به گزارش نما به نقل از راه دانا؛ غلامحسین اسماعیلی در حاشیه مراسم تودیع و معارفه مدیران کل قدیم و جدید زندانهای استان تهران در جمع خبرنگاران درباره پرونده کلاهبرداری موسوم به خانزاده اظهار کرد: متعاقب دستور رئیس قوه قضائیه قرار شده هیئت شعبه پرونده را مورد بازنگری قرار دهند زیرا در بازدیدی که رئیس قوه قضائیه داشت، شکات مسائلی را به صورت یکطرفه مطرح کردند به همین خاطر رئیس دستگاه قضا دستور داد که هیئت شعبه موضوع را مورد بازنگری قرار دهند.

وی ادامه داد: اگر در بازنگری‌ها مشخص شود نیاز به تشدید قرار تأمین برای متهم وجود دارد قطعا اقدام می‌شود اما لازمه این امر مطالعه پرونده و احضار متهم است و فعلا تصمیم جدیدی اتخاذ نشده است.

رئیس کل دادگستری استان تهران در خصوص پرونده قاتل ستایش قریشی دختربچه شش ساله افغانستانی اظهار کرد: تاکنون دو جلسه تحقیقات مقدماتی در رابطه با بخش اول پرونده برگزار شده است زیرا این پرونده دو بخش دارد که یک بخش آن موضوع قتل و بخش دیگر اعمال منافی عفت است که در اعمال منافی عفت دادسرا مجاز به تحقیقات اولیه نبود و دادگاه باید رأسا همه تحقیقات مربوطه به این موضوع را انجام دهد و الان تحقیقات اولیه این موضوع توسط دادگاه در حال انجام است و ادامه دارد.

وی در پاسخ به سوالی درباره پرونده کرسنت که برای رسیدگی به شعبه ششم دادگاه کیفری استان تهران ارجاع شده است افزود: این پرونده تازه به شعبه دادگاه آمده است.

۱۳۹۵/۳/۱۹

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...