نسخه چاپی

درباره هاشمی دچار اشتباه شدیم

عکس خبري -درباره هاشمي دچار اشتباه شديم

عضو شورای مركزی حزب اعتماد ملی گفت: اصلاح‌طلبان حرف‌هایی را كه به مذاقشان خوش بیاید می‌پسندند، اما هنگامی كه بر خلاف نظر آنان تصمیم گرفته می‌شود، یكدیگر را تخریب می‌كنند و در مورد هاشمی‌رفسنجانی هم دچار همین اشتباه شدند.


به گزارش نما ، محمد باقر ذاکري در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، درباره اظهارات موسوي خوئيني‌ها مبني بر اينکه هاشمي‌رفسنجاني از اصلاحات استفاده ابزاري مي‌کند، گفت: يکي از مهمترين اشکالاتي که در ميان اصلاح‌طلبان رايج شده اين است که در هر مقطعي و بدون دليل خاصي افراد را مورد تخريب قرار مي‌دهند.

عضو شوراي مرکزي حزب اعتماد ملي ادامه داد: انتقاد بايد مبنايي درست داشته باشد و بسياري از اصلاح‌طلبان افرادي را که مطابق ميل آنان موضع نمي‌گيرند مورد تخريب قرار مي‌دهند.

وي انتقاد بدون دليل در ميان اصلاح‌طلبان را يک اشکال سياسي دانست و افزود: اصلاح‌طلبان حرف‌هايي را که به مذاقشان خوش بيايد مي‌پسندند، اما هنگامي که خلاف نظر آنان تصميم گرفته مي‌شود يکديگر را تخريب مي‌کنند لذا در مورد هاشمي‌رفسنجاني هم دچار همين اشتباه شدند.

اين عضو اعتماد ملي تاکيد کرد: موسوي خوئيني‌ها نيز از دسته همين اصلاح طلبان ذکر شده است.

ذاکري تصريح کرد: پس از اتمام دوره هشت ساله رياست‌جمهوري خاتمي، اصلاح‌طلبان براي رياست جمهوري هاشمي تلاش زيادي کردند اما اکنون همين اصلاح‌طلبان هاشمي را تخريب مي‌کنند چراکه دوگانگي‌ها و تضادهاي بسياري در ميان اصلاح‌طلبان وجود دارد.

وي تاکيد کرد: بايد گروه‌هاي مختلف براساس منفعت کشور تصميم بگيرند و تضاد و دوگانگي هم از بين برود چرا که در گذشته دوگانه رفتار کردن، مشکلات زيادي را براي اصلاح‌طلبان ايجاد کرده بود.

عضو شوراي مرکزي حزب اعتماد ملي خاطر نشان کرد: از هاشمي رفسنجاني تجليل نمي‌کنم و انتقاد هم به وي دارم اما هنگامي که حرف حساب شده‌اي مي‌زند نبايد وي را تخريب و متهم کرد.

۱۳۹۱/۵/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...