نسخه چاپی

اظهارات نتانیاهو در مسكو درباره آینده اسد

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی كه به مسكو رفته، در اظهاراتی خطاب به رهبران یهودی در روسیه، نظرش را درباره آینده بشار اسد و بحران سوریه ابراز كرد.

به گزارش نما ، فارس به نقل از«تایمز اسرائیل» نوشت: نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در دیدار با رهبران یهودی در روسیه درباره بشار اسد و بحران سوریه اظهارنظر کرد.

او گفت: «شما درباره آینده روابط (اسرائیل) با رئیس‌جمهور (بشار) اسد می‌پرسید. من سوال می‌کنم که آینده رئیس‌جمهور اسد چیست؟ ما در این موضوع دخالت نمی‌کنیم ما در حال اطمینان حاصل کردن از این موضوع هستیم که سوریه تبدیل به سکوی پرتاب برای حملات علیه اسرائیل نشود».

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی همچنین تاکید کرد که این رژیم اگر تهدید احساس کند علیه نیروهای سوری، ایرانی، حزب‌الله و دیگر گروه‌های اسلامگرا در منطقه اقدام خواهد کرد.

بنیامین نتانیاهو تصریح کرد: «به اندازه کافی دشمن وجود دارد. سیاست من این است که اقدامات ضروری برای ممانعت از حملات(به اسرائیل) را انجام داده و ما هر وقت لازم باشد اقدام می‌کنیم».

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی همچنین پس از دیدار با ولادیمیر پوتین هم گفته بود: «ما درباره اینده هماهنگی بین ارتش‌هایمان در منطقه صحبت کردیم؛ هماهنگی که در ممانعت از درگیری‌ها و اطمینان یافتن از اینکه ما علیه عناصری که همه ما را به خطر می‌افکند، بسیار خوب عمل کرده است».

۱۳۹۵/۳/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...