نسخه چاپی

ماجرای اهدای بنز 150میلیونی

خیر تهرانی از بنز 150 میلیون تومانی خود گذشت و آن‌ را برای درمان بیماران سرطانی قم به كمیته امداد امام خمینی استان قم هدیه كرد.


به گزارش نما به نقل از خبرگزاری فارس، طرح اکرام ایتام و طرح شفا در میدان آستانه در جوار بارگاه کریمه اهل‌بیت(ع) برگزار و به صورت مستقیم از شبکه نور پخش شد.

با توجه به اینکه این شبکه بر روی ماهواره قابل دریافت است بسیاری از هموطنانمان از نقاط مختلف کشور برای کمک به نیازمندان قم اعلام آمادگی کردند.

خانمی از تهران نیز که این برنامه و گزارش خانواده‌های بیماران صعب‌العلاج را مشاهده کرده بود طی تماسی اعلام کرد که بنز 150 میلیون تومانی خود را برای درمان بیماران سرطانی قم هدیه خواهد کرد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی استان قم در این خصوص به خبرنگار فارس در قم گفت: پس از اینکه جمعه شب این خانم طی تماسی اعلام کرد که ماشین بنز خود را به بیماران خاص قم اختصاص داده است روز گذشته طی تماسی مجدد اعلام کرد که آمادگی واگذاری اتومبیل خود را به کمیته امداد امام خمینی قم دارد.

افشین پایانی‌فر اظهار داشت: این نیکوکار که در شهر تهران ساکن است تاکید کرده پول حاصل از فروش این ماشین برای درمان بیماران سرطانی قم اختصاص داده شود.

وی خاطرنشان کرد: قرار شده است این خانم روز عید فطر به قم آمده و در مراسمی که برگزار می‌شود سوییچ ماشین خود را به مسئولان کمیته امداد امام خمینی قم اهدا کند.

در روز جمعه خیرین قمی به شکل گسترده‌ای در طرح اکرام ایتام و طرح شفا حضور پیدا کردند و بنابر گفته مدیرکل کمیته امداد امام خمینی قم برگ زرین دیگری در تاریخ قم به ثبت رساندند به گونه‌ای که این حضور گسترده مردم در تاریخ بعد از انقلاب بی‌نظیر بوده است.

عبدالله جلالی تاکید کرد: مردم بزرگوارانه و علی گونه وارد عرصه شدند به گونه‌ای که واقعا زبان از بیان الطاف و محبت مردم عاجز است که این حضور مردم نشانه تفکرات ارزشی و دینی آنها است که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی افزود: مردم کاری انجام دادند که مسئولیت ما را چندین برابر کرد و ما نیز قول می دهیم که با تمام توان در خدمت محرومین باشیم.

مدیرکل کمیته امداد استان قم گفت: مردم قم اثبات کردند که درد دیگران درد آنها هم هست و با حضور در طرح اکرام ایتام احساس همدردی کردند که این خوی امیرالمومنین(ع) است.

۱۳۹۱/۵/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...