نسخه چاپی

«لاوروف» و «ایرولت» برای بررسی بحران سوریه دیدار می كنند

منابع رسانه ای از دیدار قریب الوقوع وزرای خارجه روسیه و فرانسه به منظور بررسی مسائل مهم جهانی به ویژه بحران سوریه خبر دادند.

به گزارش نما ، مهر به نقل از روسیا الیوم نوشت: طی روزهای آینده وزیر خارجه روسیه با همتای فرانسوی خود دیدار خواهد کرد و در جریان این دیدار طرفین در خصوص مسائل مهم رایزنی می کنند.

بر اساس این گزارش «سرگئی لاوروف» وزیر خارجه روسیه طی روزهای آتی با «ژان مارک ایرولت» دیدار و در رابطه با تحولات مرتبط با بحران سوریه و مسائل دیگر بحث و تبادل نظر می کند.

در همین راستا «استیفان لی فول» سخنگوی دولت فرانسه تصریح کرد: ژان مارک ایرولت وزیر خارجه فرانسه قصد دارد در روزهای پیش رو نشستی را با لاوروف همتای روس خود برگزار کند تا از این طریق برخی از مسائل مهم منطقه را بررسی کند.

وی در ادامه سخنان خود در همین زمینه افزود: از جمله مسائلی که طرفین در این دیدار بدان خواهند پرداخت، وضعیت سوریه به علاوه دیگر مسائل جهانی است.

سخنگوی دولت فرانسه همچنین خاطرنشان کرد: قرار است در این دیدار دوجانبه، لاوروف و ایرولت در رابطه با هماهنگی در خصوص عملیات ائتلاف بین المللی ضد گروه های تکفیری با یکدیگر گفتگو کنند.

۱۳۹۵/۳/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...