نسخه چاپی

شیب ملایم در معاملات هفتگی تالار شیشه‌ای

شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در حالی هفته جاری را به پایان رساند كه از ابتدای هفته شاهد ریزش هر چند با شیب ملایم در معاملات بازار سرمایه بوده‌ایم.

به گزارش نما به نقل از میزان، بورس تهران در سومین هفته ی خرداد ماه نیز به روند نزولی خود ادامه داد، ولی ذکر این نکته خالی از لطف نیست که از سرعت نوسانات چشمگیر شاخص کل کاسته شده و با شیب ملایم تری در نوسان است.

شاخص کل بورس در اولین روز معاملاتی خود با افزایش 76 واحدی خود ، به رقم 76.160 واحد رسید.نماد خودرو بیشنرین تاثیر مثبت و نماد وبملت بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص بورس گذاشتند. در این روز خودرویی ها در اکثر نمادهای خود مثبت بودند.

این در حالی است که در گروه فلزات اساسی نیز در اغلب نمادها ، تعاملات مثبتی را تجربه کردند. اما در گروه ساختمانی و حمل و نقلی ها در اغلب نمادها ، معاملات در درصدهای منفی صورت گرفت.

بر این اساس در نماد گروه خودرویی ها در اغلب روزهای هفته شاهد معاملات منفی ای بودند. فلزات اساسی در برخی روزها با معاملات مثبت و در برخی روزها با معاملات منفی روبرو بودند.

به علاوه در گروه بانکی ها در درصدهای منفی معامله شدند. اما گروه قند شکر در اغلب روزهای هفته با معاملات مثبتی ، تقریبا در تمام نمادهای خود همراه بودند.

با این وجود گروه سیمانی ها اکثرا در درصد های منفی معامله شدند،در این گروه شرکت سيمان مازندران سود هر سهم خود را در گزارش اولین پیش بینی منتهی به 95 / 09 / 30شرکت ، مبلغ 714ریال پیش بینی نموده است .

همچنین نمادهای شیمیایی با معاملات متعادلی همراه بودند. همچنین نماد وهور در آخرین روز معاملاتی این هفته برای اولین بار در بازار فرابورس عرضه شد.

گفتنی است در نهایت در آخرین روز معاملاتی هفته شاخص کل با حدود 1 واحد افزایش حدودا در کانال 75 هزار و 876 واحدی به کار خود پایان داد.

۱۳۹۵/۳/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...