نسخه چاپی

احتمال پخش برنامه 90 بعد از انتخابات مجلس قوت گرفت

پس از آنكه به دلیل ویژه برنامه های انتخابات مجلس پخش برنامه دوشنبه شب 90 لغو شد، تهیه كننده این برنامه در اندیشه پخش آن بعد از انتخابات مجلس است.

به گزارش خبرنگار مهر، در حالی که اهالی فوتبال منتظر پخش دوشنبه شب برنامه 90 با محور انتخابات فدراسیون فوتبال با حضور سه کاندیدای احراز ریاست این فدراسیون بودند، صبح امروز دوشنبه روابط عمومی شبکه سوم سیما اعلام کرد به دلیل پخش ویژه برنامه های انتخاباتی برنامه نود و هفت این هفته پخش نخواهد شد.

عادل فردوسی پور تهیه کننده و مجری برنامه 90 که برای برنامه دوشنبه شب ویژه برنامه خاصی را در نظر گرفته بود به دنبال لغو این برنامه از این تصمیم انتقاد کرد.

خبرنگار مهر کسب اطلاع کرد تهیه کننده 90 در حال بررسی و رایزنی های لازم برای پخش ویژه برنامه انتخابات فدراسیون فوتبال است. عادل فردوسی پور قصد دارد در صورت فراهم بودن شرایط برنامه نود را بعد از برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی روی آنتن ببرد.

انتخابات مجلس شورای اسلامی روز 12 اسفندماه برگزاری خواهد شد و با توجه به اینکه انتخابات فدراسیون فوتبال روز 15 اسفند برگزار می شود، فردوسی پور این فرصت را دارد که برنامه اش را در یکی از شب های باقیمانده روی آنتن بفرستد و به انتخابات فدراسیون فوتبال بپردازد.

۱۳۹۰/۱۲/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...