نسخه چاپی

شباهت «برادر» با «مادرانه»؟

كارگردان مجموعه رمضانی «برادر» از ضبط سكانس‌های مربوط به قسمت‌های پایانی این سریال با حضور تمامی بازیگران اصلی خبر داد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا: جواد افشار درباره مجموعه «برادر» و فضاهای مشابهی که با سریال «مادرانه» دارد، اظهار کرد: هر قصه‌ای فضای خودش را دارد. مجموعه «مادرانه» جذابیت خاص خود را داشت، مجموعه «برادر» نیز جذابیت‌های خاص خود را دارد اما رویکرد هر دو مجموعه حفظ کانون خانواده و کسب روزی حلال است که می‌تواند نقطه مشترک این دو مجوعه باشد اما مسلما قصه‌پردازی‌ها کاملا متفاوت است.

کارگردان «برادر» درباره انتخاب زمان پخش برای این مجموعه از سوی تلویزیون به این نکته اشاره کرد: پس از سال‌ها تلویزیون پخش اولین سریال رمضانی بعد از افطار را به شبکه دو سیما خود اختصاص داده است. این اتفاق نادری است؛ چرا که پیش از این در اغلب ماه‌های رمضان، اولین سریال بعد از افطار به شبکه سه تعلق داشت.

افشار در ادامه در پاسخ به اینکه آیا ساخت مجموعه «برادر» تا پایان رمضان ادامه خواهد داشت؟ گفت: ما پیش بینی می‌کنیم تا بیستم ماه مبارک تصویربرداری داشته باشیم.

کارگردان «برادر» درباره سکانس‌های مربوط به صحنه‌های بهشت زهرا که در حال حاضر تصویربرداری می‌شود، توضیح داد: در این سکانس همه بازیگران مجموعه «برادر» حضور دارند؛ از جمله بازیگران حاضر در این صحنه‌ها می‌توان به حسین یاری، پوریا پورسرخ، بلوچی، گلاره عباسی، سوگل طهماسبی و سهیلا رضوی اشاره کرد.

جواد افشار در پایان تیتراژ مجموعه‌ی «برادر» را که محمد علیزاده خوانده است، تیتراژی گرم و پراحساس دانست و گفت: تیتراز «برادر» جزو بخش‌های جذاب این مجموعه است.

به گزارش ایسنا، سریال «برادر» به کارگردانی جواد افشار و تهیه‌کنندگی نعمت‌الله چگینی برای پخش در ماه مبارک رمضان امسال شبکه دوم همزمان با پخش در حال ساخت است.

حسن پورشیرازی، حسین یاری، پوریا پورسرخ، سهیلا رضوی، گلاره عباسی، سوگول طهماسبی و ... از بازیگران این مجموعه رمضانی هستند.

در خلاصه داستان این مجموعه رمضانی آمده است: حاج کاظم پهلوان، مردی خیر و از تجار سرشناس برنج ایران است که با تاکید بر حمایت از تولید ملی فقط در زمینه برنج ایرانی فعالیت می کند او به همراه پسرش مسعود و دخترش مریم که یک روزنامه نگار پرجنب و جوش است برضد واردات قاچاق برنجهای تاریخ گذشته و مسموم به ایران مبارزه می کند. این امر باعث دشمنی دلالان و قاچاقچیان این تجارت با وی شده است. آنها با اغفال ناصر پسر دیگر او وارد تجارت سالم حاج کاظم شده و همین امر باعث ایجاد اتفاقات تازه‌ای می‌شود که درونمایه قصه این سریال است.

۱۳۹۵/۳/۲۰

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...