نسخه چاپی

آخرین وضعیت مهار آتش در پاسارگاد

فرماندار شهرستان پاسارگاد گفت: بخش عمده‌ای از آتش مهار شده است، اما نمی‌توانم با قاطعیت مهار كامل آتش را تایید كنم.

به گزارش نما ، طاهر ايزدي بيست و هفت ساعت پس از آغاز حريق در مراتع تنگه بلاغي در گفت‌وگو با ايسنا گفت: قرار است با استفاده از هلي‌كوپتر منطقه را بازديد كنيم كه پس از آن مي‌توان اظهارنظر قطعي كرد.

وي گفت: با وجود تمام تلاش‌ها و پيگيري‌هاي انجام شده، هيچ كمكي از تهران و ساير استان‌ها براي مهار اين حريق گسترده انجام نشده است.

ايزدي با قدرداني از تمام كساني كه براي كمك به مهار آتش همراهي داشته‌اند، گفت: از نقاط مختلف استان فارس نيروهاي مردمي در منطقه حاضر بودند، خصوصا شهرستان‌هاي همجوار مانند اقليد، ارسنجان، دهبيد، مرودشت، شيراز، سعادت‌شهر و ... اما كمكي از ساير استان‌ها و مركز كشور نداشتيم.

فرماندار پاسارگاد تصريح كرد: هيچ هلي‌كوپتري جز هلي‌كوپتر هلال‌احمر كه از ساعت ۹ صبح امروز به منطقه اعزام شده و چندين نوبت و در هر نوبت ۱۵ نيرو را به منطقه تنگه بلاغي انتقال داده است، در اين حادثه حضور نداشت.

ايزدي با اشاره به تماس تلفني نماينده مردم مرودشت با وي، گفت: ايشان از هماهنگي انجام شده براي اعزام بالگرد از تهران و ساير تجهيزات خبر داد و شماره تلفني هم براي هماهنگي در اختيار من گذاشت اما تاكنون خبري از اعزام بالگرد يا نيرو از تهران نيست.

۱۳۹۵/۳/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...