نسخه چاپی

۳ مدیر صنعت برق در تهران كشته شدند

سه نفر از مدیران و كاركنان شاغل در طرح انتقال ۴۰۰ كیلوولت سیاه بیشه-وردآورد به دلیل سقوط خودرو به دره‌ای در منطقه كن سولقان تهران جان به جان آفرین تسلیم كردند.

به گزارش نما به نقل از مهر، همزمان با آغاز شمارش معکوس راه‌اندازی خط انتقال برق ۴۰۰ كيلوولت سياه بيشه-وردآورد به عنوان یکی از بزرگترین پروژه های در دست اجرا در بخش خطوط انتقال برق کشور، سه نفر از مدیران و کارکنان این پروژه به دلیل سقوط در دره جان به جان آفرین تسلیم کردند.

بر این اساس مهدی خدابخش مجري طرح خطوط انتقال برق منطقه‌اي تهران، قرباني كارشناس ارشد خطوط انتقال شركت برق منطقه‌اي تهران و یکی از کارکنان دیگر این شرکت در حین بازدید از روند تکمیل و راه‌اندازی خط انتقال برق ۴۰۰ كيلوولت سياه بيشه-وردآورد به دره‌ای در منطقه کن سولقان تهران سقوط و کشته شدند.

خط انتقال برق ۴۰۰ كيلوولت سياه بيشه - وردآورد نقش كليدي و اساسي را براي تبادل انرژي بين شبكه و نيروگاه تلمبه ذخيره اي سياه بيشه ايفا مي كند و بهره برداري از آن به تأمين برق پايدار براي سه استان مازندران، قزوين و تهران در روزهای پیک مصرف برق تابستانی كمك خواهد كرد.

در همین حال، شرکت برق منطقه‌اي تهران با صدور اطلاعيه‌اي درگذشت اين سه همكار صنعت برق ایران را در حین انجام ماموریت تسلیت گفته است.

۱۳۹۵/۳/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...