نسخه چاپی

ولنگاری فرهنگی بزرگترین هدف دشمن

خطیب جمعه كیش با گرامیداشت ایام مبارك ماه رمضان و با اشاره به فرمایشات، تذكرات و دغدغه های مقام معظم رهبری گفت: بزرگترین هدف دشمن در كشور رواج ولنگاری فرهنگی بین مردم و مسئولان است.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری صدا سیما، حجت الاسلام والمسلمین علیدادی افزود: دشمنان اسلام به این نتیجه رسیده اند که با جنگ سخت نمی توان با اسلام مقابله کرد و به همین منظور تهاجم فرهنگی از طریق عملیات نفوذ بین مردم و مسئولان را در دستور کار خود قرار داده اند.

امام جمعه کیش افزود: مسئولان و متولیان فرهنگ در کشور باید همه امکانات و ظرفیت های خود را به سوی بهترین فرهنگ که همان اسلام ناب محمدی است سوق دهند.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی انقلابی ماندن را رمز دوام و پیروزی کشور در مقابل توطئه های دشمنان دانست و گفت: دشمنان در پی آن هستند تا با کم رنگ کردن حساسیت مردم و مسئولان و به خصوص خواص کشور به ارزش های انقلاب اسلامی ضربه محکمی به پیکره انقلاب و اسلام وارد سازند.

وی به این موضوع که خرداد در بین ماه های سال در تاریخ کشور ماهی پر از خاطرات تلخ و شیرین است اشاره کرد و افزود: رحلت امام خمینی(ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران مهمترین حادثه ای بود که دل مسلمانان جهان را داغدار کرد اما انتخاب آیت الله خامنه ای به رهبری انقلاب اسلامی تبدیل به نعمتی شد که نزدیک به 30 سال است کشورمان را از گزند حوادث و توطئه های دشمنان مصون داشته است.

۱۳۹۵/۳/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...