نسخه چاپی

نمایندگانی كه با كمك بهزیستی و كمیته امداد تحصیل كرده‌اند

رئیس مجلس شورای اسلامی ایتام را سرمایه‌های كشور دانست و گفت: نمایندگانی در مجلس داریم كه با كمكهای بهزیستی و كمیته امداد تحصیل كرده‌ و نماینده مجلس شده‌اند.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در مراسم افطاری با ایتام کمیته امداد و بهزیستی، درباره وضعیت اقتصادی کشور گفت: در کشور ما کاستی‌هایی در مسائل اقتصادی وجود دارد که باید با کمک مردم این مشکلات حل شوند که از جمله این مشکلات بیکاری است. بهزیستی و کمیته امداد دو نهادی هستند که با کمکهای مردمی می‌توانند مشکلات را حل کنند و در قانون این دو نهاد، زمینه کمکهای مردمی فراهم شده است.

لاریجانی با بیان اینکه پس از انقلاب، دو نهاد کمیته امداد و بهزیستی در زمینه فعالیتهای خود موفقیتهای خوبی را به دست آورده‌اند، خاطرنشان کرد: نمایندگانی در مجلس شورای اسلامی داریم که با کمکهای بهزیستی و کمیته امداد تحصیل کرده‌اند و در نهایت نیز نماینده مجلس شده‌اند.

وی افزود: مسئولان و مدیران در نهادهای کمیته امداد امام(ره) و بهزیستی باید کمک کنند تا کودکان بتوانند با شادابی تحصیل کنند و به موفقیت برسند.

رئیس مجلس خطاب به ایتام حاضر در جلسه، گفت: شما سرمایه‌های کشور هستید و این را بدانید که مسئولین کشور با علاقه به شما توجه دارند تا جایگاه خوبی را در کشور به دست آورید؛ این سرمایه کمی نیست که شما جوانان آینده خوبی را برای انقلاب اسلامی فراهم کنید.

لاریجانی تصریح کرد: کمیته امداد و بهزیستی تاکنون در زمینه مسئولیت‌های خود موفق عمل کرده‌اند و مجلس نیز کمک خواهد کرد تا آنها هرچه بیشتر به موفقیت‌ برسند.

رئیس نهاد قانونگذاری کشور در پایان خاطرنشان کرد: نگرانی‌هایی در زمینه‌ای که بهزیستی باید فعالیت کند، وجود دارد که امیدواریم با اقدامات پیشگیرانه در این زمینه به موفقیت برسیم و مجلس نیز در این زمینه کمک می‌کند.

۱۳۹۵/۳/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...