نسخه چاپی

روایت رامبد جوان از درگیری پشت صحنه خندوانه

رامبد جوان می‌گوید كه یكی از تماشاچیان برنامه‌ خندوانه در پشت صحنه‌ی از اسپری گاز اشك آور استفاده كرده است.

به گزارش نما به نقل از برنا، این بازیگر و کارگردان سینما با بیان این مطلب که روزی ۴۰۰ تا ۵۰۰ تماشاگر به استودیو خندوانه می‌آیند، گفت: استودیو خندوانه هم منطقه نظامی نیست که ما آن‌ها را بگردیم.

او با تشریح روند حضور مردم در برنامه خندوانه افزود: برای حضور در این برنامه، با کسانی که از قبل ثبت نام کرده‌اند تماس گرفته می‌شود و آن‌ها بعد از توجیه شدن برای رعایت یک سری مسائل، مثل نوع پوشش به استودیو می آیند.

جوان ادامه داد: دیروز هم همین روند طی شد و زمان افطار، طبق روال این ایام اعلام کردیم که مهمانان ما روزه‌هایشان را باز کنند. یک مخزن بزرگ آب جوش هم برای این منظور تهیه کرده‌ایم و گذاشته‌ایم. دیروز از قضا آب جوش تمام شده بود و بچه‌ها دوباره آب گرم داخل مخزن ریختند،‌اما برای اینکه کمی قل بخورد و جوش بیاید،‌ سه دقیقه وقت لازم بود.

به گفته‌ی جوان در این حین آقایی می‌آید و می‌گوید آب جوش را به من بدهید؛ چون همسرم باردار است، یکی دیگر از مهمانان هم مخالفت می‌کند و می‌گوید نمی‌شود.

او ادامه داد: در نهایت این دو نفر با هم بحثشان می شود و وسط درگیری آب جوش می‌ریزد روی یکی از آن‌ها، آن آقا هم از کیف دور کمرش اسپری اشک آور در می‌آورد و روی صورت آن یکی خالی می‌کند.

به گفته‌ مجری خندوانه، این اتفاق چون جلوی در استودیو می‌افتد،‌باعث می‌شود تا کل استودیو آلوده به گاز اشک آور شود. بعد از این ماجرا هم ماموران اورژانس و آتش‌نشانی و پلیس هم پشت صحنه‌ برنامه می‌ایند و کسی را که گاز اشک آور استفاده کرده، با خودشان می‌برند.

این مجری گفت: سه نفر از بچه‌های ما هم روانه بیمارستان شدند. تا دو ساعت هم ضبط برنامه به تعویق افتاد.

مشروح گفت‌وگو با رامبد جوان به زودی منتشر می‌شود

۱۳۹۵/۳/۲۲

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...