نسخه چاپی

تاسیس 5 بازداشتگاه ویژه تا پایان سال

رئیس سازمان زندانها و اقدامات تامینی و امنیتی كشور گفت: در صورت تامین اعتبار لازم 5 بازداشتگاه ویژه تا پایان سال تاسیس می شود.

به گزارش نما به نقل از صدا و سیما: رئیس سازمان زندانها و اقدامات تامینی و امنیتی کشور گفت: در صورت تامین اعتبار لازم 5 بازداشتگاه ویژه تا پایان سال تاسیس می شود.

اصغر جهانگیر با اشاره به اینکه به موجب قانون، سازمان زندانها بر همه زندانها و بازداشتگاه های کشور نظارت دارد افزود:‌ سال گذشته برای تاسیس بازداشتگاه های ویژه پیگیری زیادی صورت گرفت.

رئیس سازمان زندانها و اقدامات تامینی و امنیتی کشور گفت:‌ اکنون بسیاری از افرادی که در مرحله اتهام هستند در بازداشتگاه ها در کنار محکومان بسر می برند و این در حالی است که شرایط آنها بسیار سهل تر و راحت تر از نگهداری افراد در زندان است.

وی افزود : از سال گذشته به منظور کاهش جمعیت کیفری ،‌ به دنبال تاسیس این بازداشتگاه ها هستیم.

جهانگیر گفت:‌تا امروز اعتبارات لازم در این زمینه داده نشده ولی با قول هایی که به ما داده شده است از سازمان مدیریت در حال پیگیری هستیم و امیدواریم با اختصاص منابع مالی امسال حداقل 4 یا 5 بازداشتگاه ویژه را تاسیس کنیم.

وی خاطر نشان کرد:‌ بازداشتگاه ویژه در برخی استانها مثل کرمان تاسیس شده است اما می خواهیم این بازداشتگاه ها در استان های دیگر هم ایجاد شود.

۱۳۹۵/۳/۲۲

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...