نسخه چاپی

استارت ملی پوشان والیبال برای لیگ جهانی

تیم ملی والیبال ایران تمرینات خود را برای حضور در رقابتهای لیگ جهانی آغاز كرد. شاگردان لوزانو روز دوشنبه راهی برزیل می شوند تا در هفته نخست این مسابقات حاضر شوند.

به گزارش نما به نقل از مهر، مرحله مقدماتی سطح یک بیست و هفتمین دوره لیگ جهانی با حضور تیم های فرانسه، ایتالیا، استرالیا، روسیه، آمریکا، برزیل، ایران، آرژانتین، صربستان، بلغارستان، بلژیک و لهستان از ۲۷ خرداد تا ۱۳ تیرماه برگزار می‌شود. ۱۲ تیم شرکت کننده در سطح یک لیگ جهانی ۲۰۱۶ در سه گروه متفاوت و متغیر در سه هفته با یکدیگر مسابقه می دهند، اما نتایج عملکرد آنان در یک جدول منظور خواهد شد.

نخستین دیدار لیگ جهانی سال ۲۰۱۶ ساعت ۱۴:۴۵ (به وقت محلی) روز پنجشنبه ۲۷ خرداد در ریودوژانیرو برگزار می شود که تیم ملی والیبال برزیل میزبان تیم ملی ایران است.

تمرینات تیم ملی والیبال ایران از امروز شنبه با حضور ۱۴ بازیکن آغاز شد و تا روز دوشنبه که تیم کشورمان راهی برزیل می شود، ادامه خواهد داشت. ملی پوشان دو نوبت در هر روز تمرین خواهند کرد.

رائول لوزانو سرمربی تیم ملی والیبال در ابتدای تمرین امروز در صحبت کوتاهی با بازیکنان گفت: لیگ جهانی فرصتی است تا تیم ایران به بهترین و آماده‌ترین شکل ممکن برای بازی های المپیک ۲۰۱۶ ریودوژانیرو آماده شود.

وی با بیان اینکه در چند هفته آینده علاوه بر تمرینات مسابقات فشرده ای نیز خواهیم داشت، گفت: شرایط مسابقات به گونه ای است که می توانیم هماهنگی تیمی خود را افزایش دهیم و در نهایت به بهترین شکل ممکن به بازی های المپیک برویم.

سرمربی تیم ملی والیبال تاکید کرد: در رقابتهای انتخابی المپیک در توکیو خیلی خوب کار کردیم، اما هنوز جا دارد که بهتر شویم. به عنوان یک تیم می توانیم بهتر شویم و در لیگ جهانی سال ۲۰۱۶ به دنبال این هدف خواهیم بود.

سعید معروف، سید محمد موسوی، عادل غلامی، میلاد عبادی پور، مصطفی شریفات، مهدی مهدوی، حمزه زرینی، آرمین تشکری، مهدی مرندی، فرهاد ظریف، امیر غفور، مجتبی میرزاجانپور، علیرضا مباشری و محمد جواد معنوی نژاد بازیکنان حاضر در تمرین روز شنبه بودند. شهرام محمودی و فرهاد قائمی با اجازه سرمربی در تمرین امروز شرکت نکردند.

تمرینات هفته سیزدهم گروه دوم تیم ملی والیبال نیز از ساعت ۹ صبح امروز زیر نظر ناصر شهنازی و دیگر اعضای کادر فنی آغاز شد و روزانه در دو نوبت تا چهارشنبه ۲۶ خردادماه ادامه خواهد داشت.

۱۳۹۵/۳/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...