نسخه چاپی

چرا زمان دولت قبل «لال‌مانی» گرفته بودید!

استاندار كرمانشاه گفت: رسانه‌ها و افرادی كه الان ما را نقد می‌كنند چطور در زمان دولت احمدی‌نژاد «لال‌مانی» گرفته بودند و حالا كه برجام تنها 6 ماه است كه حل شده، می‌خواهند تمام مشكلات هشت ساله دولت قبلی بلافاصله حل شود.

به گزارش نما به نقل از فارس از کرمانشاه، جلسه شورای برنامه‌ریزی صبح امروز با حضور استاندار کرمانشاه، معاونان و مدیران‌کل دستگاه‌های اجرایی استان در سالن شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد.

استاندار کرمانشاه در ابتدای این جلسه با استناد به آیاتی از قرآن کریم همه را به تقوا دعوت کرد و اظهار داشت: برای قضاوت در مورد دولت روحانی نیز که مورد حمایت شخص مقام معظم رهبری است، باید تقوا پیشه کرد.

اسدالله رازانی با قرائت آیه‌ای از قرآن کریم با این ترجمه «مبادا دشمنی با گروهی شما را وادار کند که عدالت نورزید...»، تصریح کرد: اخیراً برخی به قضاوت در مورد دولت و در سطح استان نیز زبان باز می‌کنند بدون اینکه تقوا و عدالت پیشه کنند.

این مسؤول با انتقاد تند از رسانه‌های اصولگرای منتقد و منتقدان، بیان کرد: منتقدان خدمات دولت را طی سه سال و نیم گذشته در نظر نمی‌گیرند، در حالی که آنچه طی این مدت در سطح ملی و طی دوران انتصاب من در سمت استاندار انجام شده بر همگان روشن است.

وی، معتقد است که کاهش 30 درصدی نرخ تورم در سطح ملی آن هم در شرایطی که کشور در شرایط بحرانی تحریم قرار داشته یک دستاورد بزرگ است که با مدیریت روحانی انجام شده است.

استاندار کرمانشاه به انتقاداتی از قبیل جدی نگرفتن اقتصاد مقاومتی در دولت تدبیر و امید اشاره کرد و توضیح داد: رئیس‌جمهور اظهار داشته که کلمه به کلمه این سیاست را قبول دارد و در همین راستا نیز ستادی را در حوزه معاون اول خود تشکیل داده است.

به اعتقاد رازانی، سیاست اقتصاد مقاومتی در دولت روحانی جدی‌تر از هر طرح دیگری پیگیری شده و بازدید‌های معاون اول رئیس‌جمهور از طرح‌های اقتصاد مقاومتی در استان‌ها نیز گواهی بر همین مسئله است.

وی، انتقادات وارده را قضاوت‌هایی از سر جهل یا غرض دانست و در ادامه با تغییر سخنان خود، بیان کرد: من کسی را به جهل متهم نمی‌کنم، اما این افراد ملاک قضاوت را بلد نیستند، چراکه ملاک قضاوت در دست آن‌ها نیست.

استاندار کرمانشاه، قضاوت براساس شاخص‌ها را تنها را گمراه نشدن در قضاوت‌ها دانست و اضافه کرد: حرکت در مسیر تقوا سخت است و شاخص و دانایی می‌خواهد.

رازانی در ادامه این جلسه که به منظور برنامه‌ریزی برای حل مشکلات استان کرمانشاه تشکیل شده بود، با ابراز نارضایتی از انتقادها و اظهارنظرهای صورت گرفته در سطح ملی و استانی، تبیین کرد: برخی از این اظهارنظرها بدون داشتن هیچ ملاکی برای ارزیابی و با بی‌انصافی صورت می‌گیرد.

این مسؤول با بیان اینکه کسانی هستند فقط به ایرادات دولت اشاره می‌کنند، آیا در کار دولت هیچ حسنی نیست که به آن اشاره کنند؟، افزود: این منتقدان یا دچار حسادت هستند یا بی‌زبانی!

وی با قضاوت در مورد دولت احمدی‌نژاد، این دولت را به سوء مدیریت متهم کرد و گفت: رسانه‌ها و افرادی که الان ما را نقد می‌کنند چطور در زمان دولت احمدی‌نژاد «لال‌مانی» گرفته بودند و حالا که برجام تنها 6 ماه است که حل شده، می‌خواهند تمام مشکلات هشت ساله دولت قبلی بلافاصله حل شود.

استاندار کرمانشاه، سامان دادن بازارچه‌های مرزی، دعوت سرمایه‌گذاران خارجی و اقدامات انجام گرفته در حوزه عمرانی را دستاوردهای هشت ماه انتصاب خود در سمت استاندار کرمانشاه برشمرد و افزود: حالا اینکه یک منبع آب دچار آلودگی شده، کوتاهی ما نیست و البته ما هم به موقع تدبیر کردیم که حل آن زمان می‌برد.

گفتنی است، خبرگزاری فارس روز پنج‌شنبه خبری مبنی بر آلودگی آب شرب شهرستان هرسین و تجمع اعتراض آمیز شهروندان هرسینی منتشر کرد و با انتقاد از مسؤولان، خواستار رسیدگی به این مشکل شده بود.

وی، عدم انعکاس مشکلات را دلیل غفلت یا ضعف عملکرد مدیران دانست و خطاب به منتقدان گفت: اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید و در کنار انتقادها، حسن‌های دولت را هم بیان کنید.

استاندار کرمانشاه در پایان با بیان اینکه فقط که نباید ایراد گرفت و توی سر مدیران زد، گفت: زیر بار این سبک انتقادات نمی‌رویم و تنها از انعکاس مشکلات استقبال می‌کنیم.

۱۳۹۵/۳/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...