نسخه چاپی

اعتصاب بخش حمل و نقل در فرانسه ادامه دارد

اعتصاب كاركنان بخش حمل و نقل در فرانسه در یازدهمین روز متوالی و همزمان با برگزاری مسابقات یورو 2016 ادامه دارد.

به گزارش نما ، خبرگزاری صداوسیما به نقل از شبکه تلویزیونی فرانس 24 نوشت: فیلیپ مارتینز دبیرکل سندیکای «مجمع عمومی کار» و مریم الکمری وزیر کار فرانسه روز جمعه با یکدیگر دیدار و گفت و گو خواهند کرد. تظاهرات برنامه ریزی شده برای روز سه شنبه همچنان به قوت خود باقی است. امروز اعتصابات در بخش حمل و نقل و کارکنان بخش جمع آوری زباله ها برای یازدهمین روز متوالی ادامه یافت. خلبان ها نیز از صبح امروز به جمع اعتصاب کنندگان ملحق شدند.

بیست درصد از هواپیماهای شرکت هواپیمایی ایرفرانس، امروز از کار افتادند. گزارشگر این شبکه گفت همه منتظر اعتصاب همزمان با برگزاری مسابقات فوتبال یورو 2016 بودند. خلبانان شرکت ایر فرانس از صبح امروز اعتصاب کردند. بین بیست تا سی درصد از پروازهای ایرفرانس امروز لغو شد.

این وضع سرگردانی مسافران در فرودگاه ها را به دنبال داشت. گزارشگر فرانس 24 افزود مدیرکل شرکت ایرفرانس با حضور در فرودگاه، سعی کرد خود را فعال نشان دهد. وی سندیکاها را متهم کرد برای دستیابی به اهداف خود از مسابقات یورو 2016 بهره برداری می کنند.

گزارشگر ادامه داد اعتصاب کارکنان ایرفرانس به ماجرای جنجالی اصلاح قانون کار ربطی ندارد. خلبان ها خواهان بهبود شرایط کاری خود هستند. سندیکاها با هدف جلوگیری از اعتصاب برای مذاکره با مقامات ایرفرانس اعلام آمادگی کرده بودند.

۱۳۹۵/۳/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...