نسخه چاپی

شش بازیكن لیگ برتری مان را گرفته ایم

مخالفت صریح برانكو با تصمیم كی‌روش

برانكو ایوانكوویچ كه تیم خود را برای حضور در رقابت های فصل شانزدهم لیگ برتر آماده می كند در بازگشت به تهران روبروی خبرنگاران حاضر شد و به سوالات آنها پاسخ داد.

به گزارش نما به نقل از "ورزش سه"، او در مصاحبه امروز تاکید کرد که فهرست شش نفره پرسپولیس (سهمیه لیگ برتر ) تکمیل شده است . این درحالی است که پرسپولیس تا به حال با 4 بازیکن لیگ برتری قرارداد امضا کرده است . مصاحبه برانکو را بخوانید:



ابراز دلتنگی برای خبرنگاران


دلم برای شما تنگ شده بود. مشتاق بودم کار را شروع کنیم. عذرخواهی می کنم که در حال نقل و انتقال به استادیوم جدید هستیم و این مساله ناهماهنگی در این زمینه به وجود آمد.



به اردو می رویم


ما از دیروز تمرینات خود را آغاز کردیم. تمرینات آماده سازی را در تهران و یک اردو در خارج از کشور را برنامه ریزی کرده ایم.



48 ساعت دیگر وقت داریم


فصل نقل و انتقالات تازه شروع شده و هنوز تیم تکمیل نشده است. کم و کسری ها درباره بازیکنان برای فصل آینده را باید طی 48 ساعت آینده برطرف شود تا هر چه سریعتر کار را آغاز کنیم.



لیست 6 نفره ما تکمیل است


از لیست 6 نفره ای که در لیگ برتر داشتیم تکمیل کردیم. چند بازیکن جوان نیز به تیم اضافه خواهند شد. یک هفته تا 10 روز آینده همه چیز تکمیل خواهد شد.



این 4 بازیکن


بازیکنانی که جذب کردیم علیرضا بیرانوند، ساسان انصاری، وحید امیری، سیدجلال حسینی و احسان الوان زاده و همچنین درویش وند به عنوان بازیکن جوان که دروازه بان تیم ملی جوانان هستند.امیدوار هستیم مشکل امید عالیشاه و میلاد کمندانی حل شود. همچنین برای بازیکنان خارجی جا خواهیم داشت.



دو نوبت تمرین


ما امروز دو نوبت تمرین خواهیم داشت و این تمرینات مقدماتی است برای تست گرفتن از بازیکنان در فواصل مختلف است و باید دید چه شرایطی خواهند داشت.البته ظرف دو هفته آینده تمرینات اصلی ما آغاز خواهد شد.



بازیکنان باید در تمرین باشگاه حاضر باشند


او در پاسخ به اینکه ملی پوشان را با دستور فدراسیون در اختیار نخواهد داشت گفت: ظاهرا این دستور آقای کی روش است اما شما می دانید آنها از چه کسی حقوق می گیرند؟ آنها موظف هستند در تمرینات حضور یابند.سه جام سخت را در پیش داریم و انتظارات از ما بیشتر است.بازیکنانی که در تمرین حاضر نشوند جریمه خواهند شد. ما کاملا آماده هستیم و طبیعی است که هم حضور در جام حذفی، لیگ و آسیا فشار زیادی به ما وارد خواهد کرد و ما ترسی از این بابت نداریم. این فشار تاثیر مثبتی روی ما خواهد داشت. انتظارات انگیزه ما را برای سه جام زیاد خواهد کرد و ما هدف داریم که در هر سه جام موفق باشیم.


فقط باید کار کنیم


او در خصوص قول قهرمانی برای فصل آینده نیز گفت: اگر بخواهم حرف بزنم همه چیز می توانم بگویم. من فقط می توانم بگویم کار کار کار. چه کسی می تواند در فوتبال قول صد در صد بدهد. قول دادن راحت است اما عمل کردن نیاز به کار دارد. ما انتظارات هواداران را می دانیم و بازیکنانی که به تیم می آیند نیز می دانند باید چه هدفی داشته باشند و ما باید بیشترین لذت را به هواداران بدهیم.





پانزده بازیکن معرفی کرده بودم


برانکو اعلام کرد در جریان نقل و انتقالات بوده و همه چیز در هماهنگی با او اتفاق افتاده است: ما در لیست خود 15 بازیکن داشتیم و فقط 6 بازیکن می توانستیم جذب کنیم. برخی قرارداد داشتند و برخی نیز دوست داشتند در باشگاه دیگری حضور یابند. برخی نیز دنبال بازارگرمی بودند. ما 15 بازیکن را با علم انتخاب کردیم و در باشگاه معرفی کردیم. مگر بازیکنانی که گرفتیم دارای کیفیت نیستند؟ همه آنها در لیست من بودند و بار دیگر تکرار می کنم که ما 15 بازیکن به باشگاه معرفی کردیم.



توضیح درباره سیدجلال


او در پاسخ به اینکه چرا در فصل گذشته سیدجلال را نمی خواستید اما این فصل تصمیم دیگری گرفتید گفت: کی گفتم او را نمی خواهم؟ همکاران شما این مساله را نوشتند. من فصل گذشته ماریچ را داشتم، بنگر و نورمحمدی هم حضور داشتند و در کنار آنها مایکل اومانیا.



مجبور باشیم در پلی آف حاضر می شویم


در خصوص حضور در پلی آف حضور یابد اینطور توضیح داد: این مساله اتفاقی است که از دست ما کاری بر نمی آید. اگر مجبور شویم باید در این مرحله حضور یابیم. این حدس و گمان است یا واقعیت دارد؟ چیزی که شنیده ام قرار است در آبان ماه در این باره تصمیم گیری شود. ما کلا هر فصل را می خواهیم به بهترین نحو تیم را ببندیم و تمرینات خوبی داشته باشیم. باید مدام تیم را تقویت کنیم تا در آسیا هم نتیجه بگیریم.



واکنش یه حضور منصوریان در استقلال


سرمربی پرسپولیس ضمن خوشامد به سرمربی جدید استقلال درباره حرفهای او در نشست مطبوعاتی گفت : منصوریان باید مگر غیر از این صحبت می کرد؟ انتظار داشتید بگوید می خواهم ببازیم؟ ما نیز تلاش می کنیم قوی تر شویم.



بیرانوند باید بهترین باشد


یعنی شما از آقای بیرانوند انتظار ندارید بهترین باشد؟ ما بازیکنی ملی پوش گرفتیم. او در نفت بسیار عالی کار کرد اما این دو تیم با یکدیگر تفاوت زیادی دارد. البته او تجربه زیادی دارد. هم در تیم ملی حضور داشته و هم در سطح آسیا. ما انتظار داریم کیفیت خوب و قابل توجهش را نشان دهد.



آرزوی موفقیت برای کرواسی


کرواسی بازی سختی دارد و می شود انتظار داشت بهترین بازی مسابقات را در یورو شاهد باشیم. ما انتظار داریم تیم ملی کشورمان در اولین بازی برابر ترکیه کیفیت خوبی را نشان دهد.



بهترین خارجی ها را می خواهیم


در خصوص جری و مایکل و جانشینان آنها؛ برایم فرقی نمی کند بازیکنان جانشین متعلق به کدام منطقه باشد. کیفیت و اخلاق برایم در اهمیت قرار دارد. فرقی نمی کند از هندوراس باشد یا کرواسی و ما به دنبال بهترین گزینه هستیم.



رضایت از ورزشگاه جدید


همه امکانات لازم در این مجموعه (کاظمی) وجود دارد و ما امکانات خوبی داریم. البته باید یک سری امکانات دیگر مهیا شود تا حتی بازی هم در آن برگزار شود.

۱۳۹۵/۳/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...