نسخه چاپی

كمك 100 میلیونی رؤسای 2 قوه برای آزادی زندانیان

مدیرعامل ستاد دیه كشور گفت: رئیس قوه قضائیه و رئیس مجلس شورای اسلامی هر كدام 50 میلیون تومان برای آزادی مددجویان جرائم غیر عمد كمك كردند.

به گزارش نما، سید اسدالله جولایی در بیست و نهمین جشن گلریزان ستاد دیه کشور که شب گذشته برگزار شد، اظهار داشت: جشن امروز بیست و نهمین جشن گلریزان است که برگزار می‌شود و همزمان در 264 نقطه کشور نیز این جشن گلریزان در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: بیشترین تعداد برگزاری جشن گلریزان در کشور مربوط به استان خوزستان و بوشهر با تعداد 26 جشن و پس از ان استان اذربایجان غربی با 18 جشن گلریزان است.

جولایی تصریح کرد: در طول 25 سال که از تأسیس ستاد دیه می‌گذرد حدود 94 هزار نفر از زندان آزاد شده‌اند.

مدیرعامل ستاد دیه کشور اظهار کرد: یکی از کمک‌های مهمی که مجلس شورای اسلامی در خصوص آزادی زندانیان غیر عمد داشته اعطای وام 200 میلیارد تومانی بوده است که امسال هم این وام قرض الحسنه به ستاد دیه کمک شد.

وی با اشاره به کمک مقام معظم رهبری در راستای آزادی مددجویان جرایم غیر عمد گفت: همانند سال‌های گذشته رهبر معظم امسال هم اول جزو نفرات اول در روشن کردن چراغ همیاری و کمک بودند و مبلغ 300 میلیون تومان را به ستاد دیه کمک کردند، همچنین ریاست قوه قضائیه 50 میلیون تومان و ریاست قوه مقننه نیز 50 میلیون تومان کمک کردند.

جولایی خاطر شان کرد: در این کمک‌ها نیز نمایندگان مجلس سهم زیادی داشتند و هرکدام به تناسب از حقوق یک روز تا یک ماه خود را برای کمک به ازادی زندانیان اختصاص دادند.

مدیرعامل ستاد دیه ادامه داد: با راه اندازی سامانه آسان پرداخت، تعداد 52هزار و 591 نفر از طریق این سامانه به یاری زندانیان جرایم غیر عمد شتافته و مبلغ 380 میلیون تومان از این طریق جمع آوری شده است.

۱۳۹۵/۳/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...