نسخه چاپی

احمدی نژاد به عربستان رفت

عکس خبري -احمدي نژاد به عربستان رفت

رییس جمهور به منظور شركت در نشست اضطراری "همبستگی اسلامی" صبح روز دوشنبه با بدرقه "علی اكبر ولایتی" مشاور رهبر معظم انقلاب در امور بین‌الملل، عازم عربستان شد.


به گزارش نما به نقل از پانا، محمود احمدی نژاد همچنین پیش از ترک تهران مورد بدرقه رسمی "محمدرضا رحیمی" معاون اول رییس جمهوری قرار گرفت و از گارد احترام حاضر در فرودگاه مهرآباد سان دید.

احمدی نژاد قرار است در اجلاس اضطراری سازمان همکاری های اسلامی که روزهای 24 و 25 مرداد ماه در مکه مکرمه برگزار می شود، شرکت کند.

"سیدمجتبی ثمره هاشمی" مشاور ارشد رییس جمهوری ، "کامران دانشجو" وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، "سید محمد حسینی" وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، "علی نیکزاد" وزیر راه و شهرسازی، "عبدالرضا شیخ الاسلامی" وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، "حمید بقایی" معاون اجرایی رییس جمهوری، "اسفندیار رحیم مشایی" رییس دفتر رییس جمهوری، احمدی ن‍‍ژاد را در این سفر همراهی می کنند.

این سفر به دعوت رسمی "ملک عبدالله" پادشاه عربستان سعودی انجام می شود.

این سفر از آن جهت اهمیت دارد که جمهوری اسلامی ایران عضوی فعال و موثر در سازمان همکاری های اسلامی است و با آمادگی کامل برای بررسی موضوعات مهم جهان اسلام، ایجاد اتحاد و اتفاق و همچنین جلوگیری از توطئه هایی که علیه جهان اسلام تدارک دیده شده و یا در حال اجراست، در اجلاس مکه شرکت می کند.

سازمان همکاریهای اسلامی 57 عضو دارد که از لحاظ جغرافیایی به سه گروه آسیایی ، آفریقایی و عرب تقسیم می‌شوند.

۱۳۹۱/۵/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...