نسخه چاپی

رادیو فردا:اصلاح طلبان را هدایت می‌كنیم

عامل رادیوی امریكایی موسوم به رادیو فردا ادعا كرده است كه از خارج در حال هدایت اصلاح طلبان داخل كشور و خط دهی به خانواده های سران فتنه است.


به گزارش نما به نقل از مهر، عامل رادیوی امریکایی موسوم به رادیو فردا ادعا کرده است که از خارج در حال هدایت اصلاح طلبان داخل کشور و خط دهی به خانواده های سران فتنه است.

فریدون زرنگار در تماس با یکی از خبرنگاران روزنامه های زنجیره ای گفته است: «ما از کانال های متعددی با اصلاح طلبان و خانواده های زندانیان و سران جنبش سبز (؟!) در ارتباط هستیم و همین چند روز پیش به خانم «ف-ک» گفتم که در سالگرد تجمع لباس شخصی ها مقابل منزلشان ، باید تحرکی از خود نشان بدهند.

این عامل دست چندم رادیو فردا افزوده است: «خانم ک ضمن تایید ضرورت این کار گفت فعلا بنا به دلایلی صلاح نیست که خودمان مستقیما اقدامی انجام دهیم اما به محمد تقی می گویم که اقداماتی را در لندن سازماندهی کند».

فریدون زرنگار در ادامه با فخرفروشی برای مخاطب داخلی می گوید: «قرار است با VOA(صدای امریکا) ادغام و به امریکا منتقل می شویم. البته همکاری نزدیک ما با صدای امریکا از چندی پیش شروع شده و از هم اکنون هفته ای یک برناه برای آنها تولید می کنیم.

گفتنی است که حداقل تعداد 53 نفر از عوامل اصلی روزنامه های زنجیره ای دوم خردادی به ضد انقلاب و رسانه های بیگانه پیوسته اند که 16 نفر از آنها در رادیو فردا مشغول خدمت به امریکا و اسراییل هستند.

این افراد، عمده اطلاعات خود را از طریق همکاران سابق خود در ایران تهیه کرده و در اختیار بیگانگان قرار می دهند.

ضرورت دارد دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی کشور چاره ای برای این نوع جاسوسی بیندیشند.

۱۳۹۱/۵/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...