نسخه چاپی

مأموریت مجلس برای زلزله‌زدگان آذربایجان

رئیس مجلس شورای اسلامی به كمیسیون عمران مأموریت داد كه پیگیر رفع مشكلات مردم در ‌مناطق زلزله‌زده آذربایجان و بازسازی منازل آنها باشد.

به گزارش نما به نقل از فارس، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس با اشاره به حادثه جانسوز زلزله آذربایجان شرقی، اظهار داشت: به همکاران و نمایندگان به خصوص نمایندگان استان آذربایجان غربی و شرقی این حادثه ناگوار را تسلیت می‌گویم.

وی افزود: از همه کسانی که برای نجات مظلومان و اسکان مردم تلاش وافر داشتند، به خصوص اعضای محترم دولت و وزارت کشور، هلال احمر و وزارت بهداشت که به موقع به کمک مردم شتافتند، تشکر می‌کنم.

لاریجانی تصریح کرد: از خداوند متعال علو درجات را برای درگذشتگان و سلامتی کامل برای حادثه‌دیدگان را آرزومندیم و لازم می‌دانیم که کمیسیون عمران پیگیر رفع مشکلات مردم در این مناطق و بازسازی منازل آنها باشد و مستمراً مجلس را در جریان امور قرار دهد.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امروز ما از مسئولین مربوطه سرکار خانم دستجردی وزیر بهداشت و درمان و مسئولان هلال احمر دعوت کردیم که نمایندگان را در جریان خدماتی که به حادثه‌دیدگان داشته‌اند، قرار دهند.

وی همچنین در پایان به درخشش جوانان ایرانی در المپیک 2012 لندن اشاره کرد و اظهار داشت: از قهرمانان عزیز که در المپیک لندن سرور را به قلب ملت شریف ایران آورده‌اند، سپاسگزاری می‌کنم.

۱۳۹۱/۵/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...