نسخه چاپی

دبیر كل انجمن اسلامی معلمان:

توجه به وضعیت فرهنگیان در اولویت كار نمایندگان قرار گیرد

دبیر كل انجمن اسلامی معلمان با تاكید بر نقش و جایگاه آموزش و پرورش در توسعه كشور از نمایندگان مجلس دهم خواست تا توجه به وضعیت معیشت و رفاهی معلمان را در اولویت كار خود قرار دهند.

به گزارش نما به نقل از ایرنا، عبدالرزاق موسوی شامگاه دوشنبه در مراسم افطاری این انجمن که با حضور وزیر آموزش و پرورش، معاونان این وزارتخانه و برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و اعضای انجمن اسلامی معلمان برگزار شد، افزود: خرداد ماه در تاریخ و هویت ملی کشور نقش برجسته ای دارد و دوم خرداد یادآور اراده ملت و حاکمیت رای مردم است.
وی ادامه داد: سوم خرداد یادگار و نماد مقاومت ملت در مقابل زور و ستم و صیانت از تمامیت ارضی کشور است و از سوی دیگر 14 خرداد نقطه عطفی در انقلاب اسلامی است.
دبیرکل انجمن اسلامی معلمان با یادآوری این که 15 خرداد سالروز رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: 22 و24 خرداد نیز شاهد حماسه شکوهمند حاکمیت واراده رای مردم بودیم.
موسوی اظهار داشت: روزهای خرداد بخشی از تاریخ غیر قابل انکار کشور است و پیام های این روزها را باید مورد توجه قرار داد چراکه می تواند به استقلال کشور کمک کند.
وی به دغدغه های فرهنگیان اشاره کرد و گفت: کسانی که به فکر ایران اسلامی هستند می دانند که توجه به این نهاد ضروری است و این مسایل و مشکلات یک صنف نیست بلکه مساله کل حکومت است و اگر معلمان احساس آرامش و امنیت کنند نقش اساسی در جامعه خواهند داشت.
دبیرکل انجمن اسلامی معلمان افزود: متاسفانه به دلیل مشکلات معیشتی انگیزه معلمان امروزه به حداقل رسیده است بنابراین جا دارد تا نمایندگان مجلس شورای اسلامی توجه ویژه ای به این قشر داشته باشند چرا که هرچه توجه به این نهاد بیشتر شود در خروجی آن که همان آموزش و پرورش دانش آموزان خواهد بود اثربخش است.
موسوی خاطرنشان کرد: این انجمن آمادگی دارد تا هر گونه کمکی برای حمایت از این قشر را در برنامه اجرایی خود قرار دهد و یکی از آن موضوعات ایجاد فراکسیون فرهنگیان است .
وی افزود: از دیگر موضوعات که باید مورد توجه قرار گیرد مشارکت معلمان در موضوع شورای اسلامی شهرها و روستاها است که می تواند بستر خوبی برای کمک به آموزش و پرورش باشد.

۱۳۹۵/۳/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...