نسخه چاپی

سه گانه اصلی Crash در راه پلی استیشن 4!

سونی با معرفی بازی های بسیاری در كنفرانس E3 خو دتوجه همه را به خود جلب كرد. اما شاید یكی از خبرهایی كه صبح امروز، دنیای بازی های ویدیویی را شگفت زده كرد، ساخت مجدد بازی Crash برای كنسول PlayStation 4 بود. آن هم نه یك بازی، بلكه 3 عنوان! برای اطلاع از جزئیات بیشتر و مشاهده تریلر با تك شات همراه باشید.

مدت زمان زیادی بود که هر چند وقت یکبار کمپانی سونی اشاره ای به فرنچایز قدیمی و پرطرفدار Crash می کرد. بازی که می توان آن را موفق ترین بازی کنسول اول PlayStation دانست. این اشاره های گاه و بی گاه طرفداران بازی را به این گمان انداخته بود که احتمالا سونی، با خرید این فرنچایز از کمپانی اکتیویژن، بار دیگر Crash را به خانه خود آورده است . اما سونی بعد از مدتی اعلام کرد که این فرنچایز همچنان در اختیار اکتیویژن قرار دارد و طرفداران بازی هم با شنیدن این خبر نا امید شدند.

اما دقایقی پیش و در طول کنفرانس با شکوه سونی، این کمپانی از ساخت 3 بازی Crash Bandicoot 1، Crash Bandicoot 2 و Crash Bandicoot Warped برای کنسول PS4 خبر داد. در حال حاضر این سه بازی انحصاری در فرایند ساخت به سر می برند. همچنین اکتبر امسال، کاراکتر Crash به دنیای Skylanders Imaginators خواهد آمد.

ویدیوی مربوط به رونمایی این بازی ها را می توانید در ادامه مشاهده کنید.

۱۳۹۵/۳/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...