نسخه چاپی

حاشیه های ورود احسان حدادی به ایران

عکس خبري -حاشيه هاي ورود احسان حدادي به ايران

پرتاپگر دیسك ایران در رقابت های المپیك 2012 لندن بامداد امروز با استقبال اهالی رشته دو و میدانی و هوادارانش وارد تهران شد.


به گزارش نما به نقل از فارس، احسان حدادی که موفق شد مدال نقره رقابت های پرتاب دیسک المپیک 2012 لندن را از آن خود کند بامداد امروز و با استقبال اهالی خانواده دوومیدانی، هواداران و خانواده‌اش وارد تهران شد.

* یک گروه موزیک هم در فرودگاه امام (ره) مستقر شده بود که همزمان با ورود احسان حدادی شروع به نواختن موسیقی در وصف کشور عزیزمان ایران کرد.

* از نکات جالب ورود حدادی به ایران، حضور علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال در فرودگاه امام خمینی (ره) برای استقبال از این مدال آور المپیکی ایران بود. کفاشیان از کسب مدال توسط حدادی بسیار خوشحال بود و به عنوان نخستین فرد به وی تبریک گفت.

* صدها نفر از علاقمندان به حدادی با پوشیدن تی شرت های متحدالشکل که عکسی از این ورزشکار روی آن حک شده بود و با در دست داشتن پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران علاقه خود را به وی نشان دادند.

* برخی از اهالی رسانه از جمله عادل فردوسی پور، جاودانی و... هم که همزمان با حدادی وارد ایران شده بودند کمی زودتر از این ورزشکار به سالن استقبال رسیدند که مردم با دیدن آنها برای لحظاتی عادل فردوسی پور را تشویق کردند. فردوسی پور هم پس مواجه با علی کفاشیان بسیار متعجب شد و با وی خوش و بش کرد.

* با ورود احسان حدادی به سالن اجتماع مردم به شدت مورد تشویق قرار گرفت. شادی های عجیب حدادی در فرودگاه هم ادامه داشت و وی برای پاسخ دادن به ابراز علاقه هوادارانش حرکات عجیبی را از خود به نمایش گذاشت!

* حدادی برخورد بسیار خوبی با هوادارانش داشت و به ابراز احساسات تک تک آنها پاسخ می‌گفت و عکس های یادگاری زیادی با مردم گرفت.

* افشین داوری، رئیس فدراسیون دوومیدانی هم که همراه با احسان حدادی به ایران آمده بود برای دقایقی مورد تشویق مردم قرار گرفت.

* مراسم استقبال از احسان حدادی بیش از یک ساعت به طول انجامید.

۱۳۹۱/۵/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...