نسخه چاپی

هدف اصلی جنگ تكفیری‌ها ایران است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه امام حسین(ع) گفت: اگر در سوریه، لبنان و عراق حضور نمی یافتیم الان می بایست در تهران و اقصی نقاط كشور مان با تكفیری ها می جنگیدیم.

به گزارش نما به نقل از میزان، حجت‌الاسلام نصرت الله شمس الهی مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) در مراسم تشییع پیکر شهید مدافع حرم عباس دانشگر که در محل این دانشگاه برگزار شد، درباره اینکه عنوان می شود چرا ما در سوریه و عراق حضور داریم، اظهار داشت: ما هر کجا مظلومی وجود داشته باشد و بتوانیم از آنها دفاع کنیم، حضور پیدا می کنیم پس حضور ما در عراق و سوریه و در گذشته در بالکان با همین هدف بوده و هست.

وی با اشاره به اینکه در دفاع از مظلوم مرام و مسلک را شرط نمی دانیم، افزود: دفاع از مظلوم را وظیفه خود می دانیم بر این اساس اگر می توانستیم برای دفاع از مردم مظلوم نیجریه نیز حضور می یافتیم البته مبنای این دفاع نیز مبنای قرآنی دارد.

حجت الاسلام شمس الهی ادامه داد: هدف اصلی تکفیری ها مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند به عبارت دیگر اگر بازوهای مقاومت را لبنان، عراق و سوریه قطع می کردند، بعد از آن نوبت به ایران می رسید؛ پس همه این جنگ و دعوا برای تسلط یافتن بر جمهوری اسلامی ایران است.
وی اضافه کرد: بر این اساس اگر در سوریه، لبنان و عراق حضور نمی یافتیم الان می بایست در تهران و اقصی نقاط کشور مان با تکفیری ها می جنگیدیم.

گفتنی است شهید عباس دانشگر چهارمین شهید مدافع حرم دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) است.

۱۳۹۵/۳/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...