نسخه چاپی

اشك تمساح رجوی برای مردم سوریه

عکس خبري -اشک تمساح رجوي  براي مردم سوريه

حاضران در این نشست به ظاهر انسان‌دوستانه، حتی در لحظاتی از این همایش بغض كرده و به اشك ریختن برای جان‌باختن مردم سوریه در سال‌های اخیر تظاهر می‌كنند!

«شب همبستگی با مقاومت سوریه» نام همایشی است که تعداد زیادی از سران یک گروهک را دور هم جمع کرده است تا درباره کشتار غیرنظامیان در سوریه اظهارنظر کنند؛ همایشی که در حقیقت نه برای مردم سوریه، بلکه برای محکوم کردن جمهوری اسلامی ایران و دولت قانونی سوریه به کشتار ملت این کشور تشکیل شده است! حاضران در این نشست به ظاهر انسان‌دوستانه، حتی در لحظاتی از این همایش بغض کرده و به اشک ریختن برای جان‌باختن مردم سوریه در سال‌های اخیر تظاهر می‌کنند!

اما این موضوع زمانی جالب‌تر و تلخ‌تر می‌شود که بدانید شرکت‌کنندگان این همایش، اعضای همان گروهکی هستند که دستان‌شان به خون ۱۳ هزار نفر از هموطنان ما آلوده است. گروهکی که روزگاری در ایران اسلامی از هیچ اقدام ضد انسانی دریغ نکرده است؛ بمب‌گذاری در دفتر ریاست جمهوری و به شهادت رساندن دکتر رجایی و باهنر، بمب‌گذاری در دفتر حزب جمهوری اسلامی و به شهادت رساندن آیت‌الله دکتر بهشتی، ترور اسدالله لاجوردی، سپهبد علی صیادشیرازی و آیت‌الله دستغیب، کشتار نیروهای انقلابی در خیابان‌های تهران، همکاری با رژیم اشغالگر قدس در ترور دانشمندان هسته‌ای، همکاری با «صدام» دیکتاتور خون‌آشام حاکم بر عراق در حمله نظامی به ایران اسلامی و ده‌ها جنایت هولناک دیگر، تنها بخشی از اقدامات تروریستی گروهک منافقین است که حالا سرکردگانش در ادعایی خنده‌دار از نگرانی درباره مردم سوریه سخن می‌‌گویند و تلاش می‌کنند مبارزه محور مقاومت با تروریست تکفیری و صهیونیستی را کشتار مردم سوریه معرفی کنند! چه تهدید و نگرانی بیشتر و بزرگ‌تر از اینکه تروریست‌‌ها و کسانی که کشتار صدها انسان را در پرونده خود دارند، به عنوان حامیان انسانیت و حقوق بشر مطرح شوند؟

۱۳۹۵/۳/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...