نسخه چاپی

بیانات رهبری نصب‌العین دانشجویان حزب‌اللهی باشد

حضرت آیت‌ الله جنتی در دیدار با اعضای «شورای مركزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل» ضمن تبریك ایام مبارك رمضان؛ این ماه را فرصت عبادت، بندگی، دعا و تضرع به درگاه خداوند برشمرد و اظهار داشت: ان‌شاءا... این ماه عزیز؛ ماه توبه، انابه و گرفتن حاجات از درگاه قاضی الحاجات باشد.

به گزارش نما به نقل از روابط عمومي شوراي‌نگهبان، دبير شوراي نگهبان با ابراز خوشوقتي از ديدار با دانشجويان حزب‌اللهي، گفت: شما عزيزان؛ مايه‌هاي اميد نظام هستيد؛ ‌آن هم در وضعيتي كه بسياري افراد در مقاصد نادرست و ناسالم فعاليت مي‌كنند.

وي با تبيين مسئوليت‌هاي بسيار سنگين اين تشكل دانشجويي، تصريح كرد: شما واقعاً كار بزرگي بر دوش داريد و مي‌توانيد خلأ فكري، فرهنگي، سياسي، اسلامي و به طور كلي حركت‌هاي انقلابي را در دانشگاهها پر كنيد.

رئيس مجلس خبرگان رهبري افزود: بيانات مقام معظم رهبري بايد نصب‌العين شما باشد. محورهاي بيانات ايشان را جمع‌آوري كنيد. دغدغه‌‌هايي كه ايشان راجع به اقتصاد مقاومتي و آسيب‌هاي اجتماعي دارند را بررسي كرده و ببينيد براي مقابله با آنها چه مي‌توانيد انجام دهيد. مسأله متلاشي‌شدن خانواده‌ها، بالا رفتن آمار طلاق‌، خطراتي كه نسل جوان را تهديد مي‌كند از مواردي است كه مي‌توانيد به صورت مستقيم يا غيرمستقيم در مورد آنها با مسئولين گفت‌وگو داشته باشيد.



حضرت آيت‌‌الله جنتي، فرهنگ‌سازي براي جامعه را، اقدامي مهم معرفي و تأكيد كرد: فرهنگ‌سازي كاري است كه از شما دانشجويان ساخته است و از خيلي ديگر، حتي سياسيون نيز ساخته نيست.

دبير شوراي نگهبان در ادامه بر «لزوم انقلابي بودن همه دستگاه‌ها» حسب تأكيد رهبر معظم انقلاب پرداخت و گفت: بايد ديد انقلاب اسلامي از كجا ضربه مي‌خورد؟ به نظر من از انقلابي نبودن. روحانيت، خبرگان، مجلس، دولت، قوه قضائيه همه بايد به مانند اوايل پيروزي نهضت اسلامي، انقلابي باشند. نبايد گفت اين روحيه براي آن روز بود و تاريخ مصرف آن تمام شده است.

رئيس مجلس خبرگان رهبري، مبارزه با فساد را از ديگر اقدامات تشكل‌هاي دانشجويي عنوان و تصريح كرد: متأسفانه فساد در حال گسترش است و بايد با آن مبارزه كرد. شما اگر دين خدا را حسب وعده قرآني ياري كنيد خداوند نيز شما را ياري مي‌كند. البته بايد قصد خالصتان را حفظ كنيد و از نيروي جواني و خلوصتان براي اين امر استفاده كنيد.

وي با تأكيد به تمركز بر تأثيرگذاري بر قشر دانشجو اظهار داشت: دانشجوياني كه عضو تشكل شما و تحت نظر شما هستند مي‌توانند در آينده به عنوان بازوان اجرايي نظام منشأ اثر خير باشند.

حضرت آيت‌الله جنتي در پايان با ابلاغ مراتب سلام خود به اعضاي «انجمن‌هاي اسلامي دانشجويان مستقل» گفت: به دوستان ما در اين مجموعه دانشجويي در سراسر كشور بگوييد اگرچه جسم‌ما به هم نزديك نيست ولي روح ‌ما به يكديگر نزديك است و ما با هم همفكر هستيم و روحيه انقلابي يكسان داريم. خوشحال باشيد كه خدا به شما اين توفيق را داده كه در اين اتحاديه مشغول كار هستيد چرا كه اين توفيق را همه دانشجويان ندارند.

۱۳۹۵/۳/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...