نسخه چاپی

پیامك عجیب برای منتظران مسكن‌ مهر

عکس خبري -پيامك عجيب براي منتظران مسكن‌ مهر

این در حالی است كه تاكنون نه مسكن‌مهری به این افراد واگذار شده و نه اینكه ذره‌ای از تسهیلات بانكی مسكن‌مهر به این افراد پرداخت شده است!


به گزارش نما به نقل از جهان، يك پروژه‌ خاص مسكن‌مهر در شهر جديد پرند به قدري پيچيده و مبهم شده كه در دو روز اخير براي افرادي كه بيش از دو سال است منتظر دريافت واحدهاي مسكوني‌مهر در اين پروژه خاص هستند، پيامكي ارسال شده با اين مضمون: «لطفا جهت بازپرداخت اقساط وام مسكن‌مهر به سيستم بانكي و شعبه‌اي كه براي اين منظور در شهر جديد پرند داير شده، مراجعه فرماييد»!

اين افراد كه ماه‌هاست بابت دريافت كليد واحدهاي مسكوني‌مهر منتظر پيامك يا نامه از سوي تعاوني مربوطه يا پيمانكار سازنده هستند، حالا به جاي دريافت اطلاعيه اميدواركننده مبني بر زمان تحويل واحدها، ابتدا با پيامك و سپس با نامه‌‌اي روبه‌رو شده‌اند كه در آن از اين افراد خواسته شده، تسهيلات مسكن‌مهر را به صورت قسطي و ماهانه 200 هزار تومان به دولت بازگردانند.

اين در حالي است كه تاكنون نه مسكن‌مهري به اين افراد واگذار شده و نه اينكه ذره‌اي از تسهيلات بانكي مسكن‌مهر به اين افراد پرداخت شده است! ظاهرا اين تسهيلات كه از همه متقاضيان مسكن‌مهر در كل كشور، بعد از واگذاري واحدها، پس گرفته مي‌شود، براي پروژه خاص پرند، قرار شده قبل از واگذاري واحدها، بازپرداخت آن آغاز شود.

تعدادي از كساني كه در قالب تعاوني مسكن‌مهر در دو پروژه‌ صنعتي‌سازي در پرند اسم نوشته‌اند روز گذشته به «دنياي‌اقتصاد» اعلام كردند: بعد از دريافت يك پيامك براي بازپرداخت تسهيلات مسكن‌مهر، نامه‌اي با سربرگ «سامانه مسكن‌مهر» كه نشاني www.maskanmehr.net در پايين آن درج شده است، براي آنها ارسال شده كه در آن ضمن تاييد شرايط چهارگانه مسكن‌مهر، يك شماره حساب به نام خود افراد در بانك‌مسكن برايشان معرفي شده و از آنها خواسته شده براي پرداخت اقساط وام‌ مسكن‌مهر به شعب بانك در پرند مراجعه كنند. اين افراد مي‌گويند: چرا در حالي كه هنوز واحدي به آنها تحويل نشده، پرداخت اقساط برايشان اجباري شده است.

به گزارش «دنياي‌اقتصاد» دو دستگاه دولتي طي چند هفته اخير براي توضيح درباره مشكلات پروژه خاص مسكن‌مهر در شهر جديد پرند، جوابيه‌هاي متعددي خطاب به يكديگر در اين صفحه منتشر كردند، اما نه تنها از دل اين جوابيه‌ها، اتفاق اميدواركننده‌اي براي مردم ذي‌نفع در اين پروژه خاص، نيفتاد كه حالا ماجراي اين پروژه، با نامه مربوط به بازپرداخت وام مسكن‌مهر، پيچيده‌تر نيز شده است.

۱۳۹۱/۵/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...