نسخه چاپی

تسلط ارتش سوریه بر ۴ روستا در حومه لاذقیه

تسلط ارتش سوریه بر ۴ روستا در لاذقیه، پیشروی نیروهای كُرد سوری در شهر منبج، اختلافات داخلی تروریست ها در درعا و جان باختن ۳ شهروند بر اثر انفجار بمب در حلب از جمله اخبار امنیتی سوریه است.

به گزارش نما ، مهر به نقل از العهد نوشت: ارتش سوریه در ادامه دستاوردهای خود در مبارزه با تروریست ها موفق شد علاوه بر تسلط بر چندین نقطه در حومه لاذقیه، شماری از تروریست ها را نیز به هلاکت برساند.

بر اساس این گزارش ارتش سوریه پس از درگیری با برخی گروه های تروریستی در حومه شمالی لاذقیه، کنترل برخی نقاط این شهر از جمله روستاهای کلز، الشحروره، الصراف و الحجار را در شرق منطقه ربیعه در اختیار گرفت. در جریان این درگیری ها ۱۶ عنصر تروریست کشته شدند.

نیروهای دموکراتیک سوریه در ادامه پیشروی های خود به سمت شهر منبج در حومه شمال شرقی حلب بر روستای حمدون در جنوب شهر منبج مسلط شدند.

گروه تروریستی تکفیری داعش مناطق تحت کنترل نیروهای دموکراتیک سوریه را در حومه شمال شرق حلب هدف حملات خود قرار داد.

همچنین گروه تروریستی-تکفیری داعش در ادامه حملات خود محله های الجوره و القصور در استان دیرالزور را هدف حملات موشکی خود قرار داد.

در ادامه اختلافات داخلی میان تروریست ها، گروه موسوم به جیش خالد بن الولید وابسته به داعش با عناصر تکفیری جبهه النصره در حومه غربی درعا درگیر شدند.

از سوی دیگر ۳ شهروند بر اثر انفجار یک خودرو بمب گذاری شده توسط عناصر گروه تروریستی-تکفیری داعش در شمال شرق شهر حلب جان خود را از دست دادند.

یک بمب کارگذاشته شده در منطقه معره النعمان در حومه جنوبی ادلب منفجر شد که منجر به وارد آمدن آسیب هایی به اموال عمومی شد.

۱۳۹۵/۳/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...