نسخه چاپی

همدردی ویسی و تیمش برای شكست سرطان

عکس خبري -همدردي ويسي و تيمش براي شکست سرطان

كادر فنی تیم سپاهان در یك حركت ارزشمند و به خاطر ابراز همدردی با حسام فتاحی بازیكن سابق این تیم كه دوره سخت شیمی درمانی را می گذراند سر خود را تراشیدند!

به گزارش نما به نقل از ورزش سه، عبدالله ویسی بعد از حضور در تیم سپاهان متوجه شد که حسام فتاحی سرمربی تیم جوانان این تیم که پیشتر همراه سپاهان در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا بوده با بیماری سخت دست و پنجه نرم می کند و مشغول شیمی درمانی است. در بازی سپاهان با جوانان و امید باشگاه سرمربی سپاهان حسام را پیش خود می آورد و گپ و گفت طولانی با وی انجام می دهد.

در روزهایی که عبدالله ویسی در سپاهان بازی می کرده حسام بازیکن تیم جوانان بوده که البته با بزرگ ها تمرین می کرده، حسام فتاحی در مورد وضعیت این روزهای خود می گوید: « شش دوره شیمی درمانی را پشت سر گذاشتم. پزشکان هشت دوره شیمی درمانی را برای من تعیین کرده اند و بعد از پشت سرگذاشتن دو دوره دیگر با گرفتن عکس هسته ای رنگی روند درمانی من بررسی خواهد شد. شکر خدا خوبم و راضی ام. هر چه خدا بخواهد همان می شود.»

حسام فتاحی در خصوص دعوت عبدا... ویسی برای حضور کادر فنی تیم بزرگسالان گفت: « عبدا... ویسی را نه از الان بلکه از زمانی که در سپاهان بازی می کرده می شناختم چون من آن موقع بازیکن تیم جوانان بودم. او انسان خوب و با شخصیتی است. بعد از حضور در سپاهان و بررسی شرایط کاری ام در تیم جوانان و هم چنین مطالعه دفتر تمریناتم از من خواست در تمرین تیم بزرگسالان حاضر شوم و به تیم کمک کنم. فعلا به طور رسمی اتفاق خاصی رخ نداده و البته خدای ناکرده دوست ندارم در هیچ زمینه ای به من ترحم شود اما این دعوت را با کمال میل می پذیرم و هر کمکی از دستم بربیاید برای سپاهان و عبدالله ویسی انجام خواهم داد. از همه اعضای کادر فنی تیم سپاهان که به خاطر ابراز همدردی با من سرهای خود را تراشیدند تشکر می کنم. این حرکت آنها خیلی ارزشمند بود.»

گفتنی است حسام فتاحی در دوره مربیگری لوکا بوناچیچ برای سپاهان در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا بازی می کرده و در تیم های شاهین بوشهر ، تربیت یزد و سپاهان نوین هم به میدان آمده است.

۱۳۹۵/۳/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...