نسخه چاپی

اعتراف وزیر صهیونیست به توان نظامی حزب الله

وزیر ارتباطات و امور اطلاعات رژیم صهیونیستی گفت: حزب الله قادر است ضربات سنگینی به جبهه داخلی اسراییل، تاسیسات زیر بنایی، فرودگاه ها، بنادر و منابع انرژی وارد كند.

به گزارش نما به نقل از العالم، "یسرائیل کاتس" این مطلب را در سخنرانی خود در "شانزدهمین کنفرانس هرتسلیا" بیان کرد.
به نوشته پایگاه اینترنتی "العهد"، کاتس افزود: «اسراییل نمی تواند و نباید وارد جنگ فرسایشی با حزب الله شود، لذا برای کوتاه کردن مدت زمان جنگ و کاستن از وارد شدن زیان به جبهه داخلی، ناگزیر به استفاده از آتش گسترده علیه هر نوع هدف در لبنان خواهد بود».
وی ادامه داد: «خطر شعله ور شدن آتش جنگی دیگر با لبنان اکنون زیاد نیست اما چه بسا جنگ بدون تمایل طرفین آغاز شود، جنگ دوم لبنان این گونه بود و در سال های اخیر به خاطر حوادث مختلف چیزی نمانده بود آتش جنگ برافروخته شود.
همچنین "یتسحاق هرتسوگ" رییس حزب معارض دولت صهیونیستی با هشدار نسبت به سخنان برخی از مقامات این دولت درباره نزدیک بودن جنگ گفت: «جنگ بازی نیست و نباید عده ای بی پروا رفتار کرده و تصمیم های حساب نشده اتخاذ کنند».
وی سپس هشدار داد: «برخی از سخنان اشتباه می تواند باعث شعله ور شدن آتشی عظیم شود که ما نیازی به آن نداریم».
کنفرانس هرتسلیا یکی از مهمترین کنفرانس‌های امنیتی-استراتژیک رژیم صهیونیستی با هدف کمک به این رژیم برای شناختن اهداف امنیتی اطراف و نحوه تعامل با آنها در سرزمین‌های اشغالی می باشد.
در این کنفرانس معمولا شمار زیادی از سران سیاسی و نظامی و اقتصادی رژیم صهیونیستی شرکت دارند و علاوه بر صهیونیست‌ها، تعداد قابل توجهی از مقامات مطرح بین‌المللی شامل تعدادی از نخست وزیران و وزیران اروپایی و مسئولان ارشد برخی موسسات و سازمان‌های اقتصادی جهان نیز حاضرند.

۱۳۹۵/۳/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...