نسخه چاپی

برانكو بازیكنان ملی پوش را تهدید كرد

سرمربی پرسپولیس به خاطر اینكه ملی پوشان تلفن خود را خاموش كردند از آنها گله مند است و حتی آنها را تهدید به نیمكت نشینی كرده است.

به گزارش نما به نقل از بولتن نیوز،‌ برانکو در نخستین نشست خبری اش پس از بازگشت از کرواسی صریحا عنوان کرد در دور جدید تمرینات تیمش اگر هر بازیکنی غایب باشد قطعا از سوی باشگاه جریمه خواهد شد. اما از سوی دیگر پس از بازگشت تیم ملی به ایران و انجام بازی دوستانه با قرقیزستان، کی روش به همه ملی پوش ها گفت حق تمرین تا 30 خرداد را ندارید و باید بروید و تنها استراحت کنید. پیرو این حرف کی روش، فدراسیون فوتبال در بیاینه ای از باشگاه ها خواست تا به ملی پوشان خود استراحت دهند.

اما اوضاع برای پرسپولیس نسبت به سایرین متفاوت است. تعداد بالای ملی پوشان این تیم باعث خشم برانکو شده است. سرمربی کروات این تیم طی چند روز گذشته با تلفن شخصی اش شروع به تماس با ملی پوشان کرد که در این بین تنها وحید امیری، بیرانوند و کامیابی نیا تلفن شان روشن بود و مابقی بدون استثنا تلفن های خود را به دستور کی روش خاموش کردند.

پس از این اتفاقات، برانکو ملی پوشان خود را صریحا تهدید به نیمکت نشینی کرد. تیم ملی یک هفته دیگر به مدت 10 روز عازم ایروان ارمنستان می شود و پس از آن مجددا برای یک اردوی بلند مدت دیگر به اتریش سفر می کنند. در بهترین حالت تنها 7 روز مانده به آغاز لیگ شانزدهم، ملی پوشان در اختیار تیم های خود هستند.

وقتی برانکو بازیکنان ملی پوش را تهدید کرد

برانکو که می خواهد کارهای بدنسازی و هماهنگی را امسال زودتر از سایر فصول قبل شروع کند حالا با یک مشکل بزرگ مواجه است. او اعلام کرده که به طور قطع جریمه سنگینی را برای ملی پوشان در نظر می گیرد. نیمکت نشینی در آغاز لیگ جریمه ای است که سرمربی پرسپولیس آن را در نظر گرفته است اما بدون شک با اجرای این جریمه، پرسپولیس بیش از سایرین ضرر می کند.

حالا باید دید باشگاه برای حل این مشکل چه راهکار یرا پیش رو می گیرد. البته بازیکنان از طرف دیگر خیال شان جمع است که حتی اگر کل لیگ شانزدهم را هم نیمکت نشین باشند باز هم در لیست کی روش هستند. چرا که در این چندساله بازیکنان زیادی بودند که حتی در لیست 18 نفره باشگاه خود حضور نداشتند اما در بازی های رسمی جزو 11 بازیکن اصلی کی روش بودند!

۱۳۹۵/۳/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...