نسخه چاپی

تساوی ایسلند و مجارستان؛ مجارها فعلا در صدر ایستادند

عکس خبري -تساوي ايسلند و مجارستان؛ مجارها فعلا در صدر ايستادند

گل به خودی ایسلند، گل امیدبخش این تیم را بی ارزش كرد و تابلوی نتیجه جدال مردان یخی را برابر مجارستان به تساوی یك بر یك تغییر داد.

به گزارش نما به نقل از فارس، تیم ملی فوتبال مجارستان برابر ایسلند به تساوی یک بر یک دست پیدا کرد و تا قبل از بازی پرتغال برابر اتریس به صدر جدول تکیه داد.

تیم ملی فوتبال ایسلند تا پایان نیمه نخست با نتیجه یک بر صفر از حریف خود، مجارستان پیش افتاد.

دو تیم ملی فوتبال مجارستان و ایسلند در آخرین شب از دور دوم مرحله گروهی یورو 2016 به مصاف یکدیگر رفتند.

ترکیب مجارستان: گابور کرالی،گابور کـرالی،آدم لانگ، توماژ کادار، بلاژ ژودژاک، آدام نگی، استیبر، پریسکین، ژوهانژ، زولتان گرا، لاژلو کلین‌هیسلر و ریچارد گوژمیک

ترکیب ایسلند: هالدورسون، ساوارسون، راگنار سیگوردسون، آورنیسون، اسکولاسون، گونارسون، گیلفی سیگوردسون، گودموندسون، بیاردنیسون، سیگتورسون، بووارسون

سرجی کاراسف داور اهل روسیه این بازی، قضاوت متعادلی در نیمه نخست داشت. استادیوم ولودروم مارسی نیز مملو از تماشاگران مجار و ایسلندی بود.

ایسلند از دقیقه 20 کنترل میانه میدان را در اختیار خود گرفت و فشار روی دروازه مجارستان را افزایش داد. نتیجه حملات گاه و بیگاه ایسلند، گل دقیقه 40 سیگوردسن بود که از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید.

گودموندسون از ایسلند نیز در دقیقه 42 از داور کارت زرد دریافت کرد.

ایسلند شاید به خاطر حملات برنامه ریزی شده و هدفمند خود شایسته پیروزی در نیمه اول بود و پاداش بازی بهتر خود را نسبت به مجارستان با پنالتی آخر نیمه نخست، دریافت کرد.

با آغاز نیمه دوم، مجارستان مصمم به جبران گل خورده به نظر می‌رسید، تیمی که ترافیک ستاره نداشت اما مهره‌های کلیدی و نسبتا با تجربه خود را به خدمت گرفته بود تا شاید برابر ایسلند به حداقل امتیاز دست پیدا کند و به بازی سوم امیدوار باشد.

ایرلند با همین نتیجه در صدر جدول گروه F قرار می‌گرفت و 4 امتیازی می‌شد و البته مجارستان هم با 3 امتیاز قبلی خود بدون توجه به نتیجه بازی پرتغال و اتریش در رتبه دوم باقی می‌ماند.

بودوارسون در دقیقه 57 موقیع مسلم گلزنی را از دست داد تا بازی همچنان در حالت ناپلئونی خود باقی بماند.

مجارستان از دقیقه 60 نیمه دوم حملات خود را روی دروازه مردان یخی افزایش داد، حداقل دو موقعیت مسلم گلزنی تا قبل از دقیقه 70 از دست مجارها رفت.

هالفردسون در دقیقه 65 جای گونارسون را گرفت و میانه میدان ایسلند را مستحکم‌تر از قبل کرد.

حملات و ضد حملات گاه و بیگاه مجارها نشان از برتری مطلق آنها نداشت و اتفاقا باعث می‌شد ایسلند در لاک دفاعی فرو نرود و همچنان در متن بازی بماند.

فینگوباسون با دریافت کارت زرد در دقیقه 74 بازی، هم یک موقعیت خوب به مجارستان داد و هم به عنوان اولین بازیکن دو کارتی، بازی بعدی تیمش را از دست داد.

مجارستان البته از این موقعیت استفاده نکرد و هالدورسون توپ را به راحتی مهار کرد.

سوارسون در دقیقه 77 کارت زرد دیگری از داور دریافت کرد تا مجموع جریمه‌های زرد رنگ ایسلند به عدد 3 برسد.

گودیانسن در دقیقه 84 به جای سیگتورسون به میدان آمد تا فاکتور تجربه به بدنه ایسلند تزریق شود.

زمان به کندی اما به سود ایسلند می‌گذشت و این مجارستان بود که میتوانست سرعت واقعی زمان را با همه وجودش تجربه کند. شاید عادلانه هم نبود اگر تابلوی نتایج با نتیجه تساوی تغییر کند. ایسلند نیمه اول را شجاعانه حمله و در نیمه دوم دفاع را در محوریت تاکتیکی خود تعریف کرد. اما قرار نیست عدالت در همه بازی‌های رعایت شود، مجارستان هم در نیمه دوم کم حمله نکرد، به هر حال اشتباه فردی مدافعان یخی باعث شد تا مجارستان بازی را به تساوی بکشند.

گل به خودی سوارسون دقیقه 88 ایسلندی‌ها باعث شد تا مجارستان 4 امتیازی شود و در صدر جدول گروه F قرار بگیرد و ایسلند با 2 امتیاز در رتبه دوم آرام بگیرد. به این ترتیب امید ایسلند با توجه به بازی باقیمانده این گروه بین پرتغال و اتریش چندان پر رنگ به نظر نمی‌رسد.

آخرین موقعیت برای ایسلند در آخرین ثانیه‌های بازی، پشت خط 18 قدم مجارستان کاشته شد،

۱۳۹۵/۳/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...