نسخه چاپی

سقوط یلدای 5ساله به كانال آب در ساری

به گزارش نما - ایران نوشت:عصرروز شنبه در هوای بارانی «یلدا»ی 5 ساله همراه چند کودک دیگر برای بازی به حاشیه کانال آب نزدیک خانه‌شان در بلوار امام رضای ساری رفت.

او در دنیای کودکانه‌اش این طرف و آن طرف می‌دوید که ناگهان زیر پایش خالی شد و او به داخل کانال سقوط کرد. چند رهگذر با دیدن این صحنه حادثه بسرعت وارد عمل شده و همراه خانواده‌اش جست‌وجو برای یافتن دختر بچه را آغاز کردند اما دقایقی بعد پیکر نیمه جان یلدا در 500 متری محل سقوط از آب بیرون کشیده شد.

با توجه به وضعیت جسمانی دختر بلافاصله او را به بیمارستان بوعلی ساری منتقل کردند اما با وجود تلاش‌های تیم پزشکی، روز بعد، او بی‌آنکه چشمانش را باز کند روی تخت بیمارستان تسلیم مرگ مغزی شد.
والدین داغدیده این کودک گفتند: دخترمان در کانال آبی سقوط کرده که از مدت‌ها قبل بدون حفاظ رها شده است.
ساکنان منطقه نیز اعلام می‌کنند طی چند ماه گذشته بارها به شهرداری مراجعه کرده و پیگیر موضوع شده‌اند و پس از پیگیری‌های مستمر، سرانجام اجرای این طرح به مرحله تعیین پیمانکار رسید اما به‌دلایل نامعلومی در نیمه راه ادامه طرح کانال رها شد.
آنان مدعی‌اند که کانال آب مذکور سال‌ها به حال خود رها شده بود و بارها شاهد حوادث مختلف در منطقه بوده‌اند.
حالا والدین یلدا با اعلام شکایت خواستار رسیدگی مسئولان به این حادثه شده‌اند. آنها می‌گویند می‌خواهند با پیگیری موضوع از حوادث تلخ مشابه که جبران‌ناپذیر است و خانواده‌های زیادی را در آینده تهدید می‌‌کند، جلوگیری کنند.

۱۳۹۵/۳/۳۰

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...