نسخه چاپی

خبر اسكان نمایندگان در هتل استقلال صحت ندارد

مدیركل روابط عمومی مجلس ضمن انتقاد به رسانه‌ها گفت: خبر منتشر شده مبنی بر اسكان نمایندگان جدید در هتل استقلال صحت ندارد.

به گزارش نما به نقل از گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی کیایی مدیر کل روابط عمومی مجلس با حضور در جمع خبرنگاران در واکنش به خبری مبنی بر اسکان نمایندگان در هتل‌های مجلل گفت: روز گذشته خبری در رسانه‌ها منتشر شد که انعکاس بسیار زیادی داشت مبنی براین که نمایندگان مجلس در هتل‌های مجلل تهران اقامت کرده و هزینه اقامت هر شب آنها در هتلی مثل استقلال شبی یک میلیون و 500 هزار تومان است. ذوی ادامه داد: بنده می‌خواهم در ابتدا اصل موضوع را قویا تکذیب کنم زیرا هیچ یک از نمایندگان از ابتدای نمایندگی تاکنون در هتل استقلال و یا هیج یک از هتل‌های مشابه آن در تهران اقامت نداشته‌اند. کیایی تصریح کرد: به طور معمول معاونت اجرایی مجلس که معاون ستاد استقبال از نمایندگان و رییس ستاد برگزاری افتتاحیه مجلس است از مدت‌ها قبل طبق روال معمول تمهیداتی را برای حضور نمایندگان تدارک دیده بود.
وی بیان داشت: تعدادی از نمایندگان بعد از انتخابات و با هماهنگی که با آموزش و پرورش صورت گرفته بود در مهمانسرای آموزش و پرورش فرهنگیان اسکان داده شدند و عده ای نیز در هتل‌های معمولی تهران که غالبا در نقاط مرکزی و پایین‌تر از مرکز هستند، اسکان داده شدند. مدیرکل روابط عمومی مجلس همچنین اظهار داشت: هزینه این هتل‌‌های معمولی تنها یک دهم مبالغ گفته شده در رسانه‌ها بوده یعنی از شبی 150 هزار تومان تا 200 هزار تومان هزینه اسکان نمایندگان بوده و این خبر که شب گذشته در رسانه‌های ‌داخلی و خارجی انعکاس یافت از اساس صحت ندارد. کیایی ضمن تشکر از رسانه‌ها به نمایندگی از افکار عمومی نسبت به این موضوع حساسیت و پیگیری داشته‌اند، گفت: ‌البته گلایه بنده در این مورد آن است که می‌شد صحت یا سقم این موضوع را به راحتی بررسی کرد و از مسئولان اجرایی و یا حتی هتل‌های ذکر شده این موضوع را پیگیری کرد.
وی ادامه داد: این خبر در صدا و سیما نیز منتشر شد و جای سوال است که فاصله سازمان صدا و سیما با هتل استقلال تنها چند صد متر است و این موضوع را می‌شد به راحتی بررسی کرد. مدیرکل روابط عمومی مجلس با تأکید بر اینکه زمانی که مردم به دلیل حقوق‌های نجومی مکدر هستند این خبر باعث ناراحتی افکار عمومی شد، گفت: مجلس و معاون اجرایی آن تلاش کردند دقت لازم را داشته باشند و در نهایت صرفه‌جویی و بدون هیچ ریخت و پاشی این اتفاق بیفتد. کیایی اذعان داشت: بنده فکر نمی‌کنم این هزینه‌ای که عرض شد میسر باشد مکان اسکانی را با این حداقل تهیه و مهیا کرد.
مدیرکل روابط عمومی مجلس خاطرنشان کرد: امیدواریم در آینده نزدیک موضوع اسکان نمایندگان به صورت کامل حل شود و رسانه ها نیز دقت لازم را در انعکاس اخبار داشته باشند.

۱۳۹۵/۳/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...