نسخه چاپی

تجلیل از"سوریان" قهرمان جهان

عکس خبري -تجليل از"سوريان" قهرمان جهان

خبرگزاری مهر: "حمید سوریان" قهرمان كشتی فرنگی المپیك 2012 لندن، با حضور پر شور مسئولان و اهالی شهرری تجلیل شد.

به گزارش نما به نقل از خبرنگار مهر، مراسم تجلیل از حمید سوریان به همت شهرداری منطقه 20 تهران، شامگاه گذشته با حضور مسئولان شهرداری، پیشکسوتان ورزش و حضور پرشور مردم در ورزشگاه شهید مدرس ری برگزار شد.

شهردار منطقه 20 تهران در این مراسم گفت: این برنامه عنوان "شکرانه" دارد، برای اینکه خداوند عنایت فرمود تا در ماه رمضان و در لیالی قدر، تیم کشتی فرنگی ما پس از سالیان سال، عنوان قهرمانی را با سه مدال طلا داشته باشد؛ به خصوص اینکه حمید سوریان فرزند منطقه 20 بوده و این مدال را به افتخارات خود اضافه کرد.

فرزندان شهرری تمام تلاش خود را کردند تا همدلی و یکپارچگی ملی را ایجاد کنند

عظیم بابایی ادامه داد: شکرانه این مراسم برای این است که فرزندان شهرری تمام تلاش خود را کردند تا این همدلی و یکپارچگی ملی را ایجاد کنند و شما مردم ایران و منطقه 20 نیز که در کنار حرم حضرت عبدالعظیم(ع) در شبی که حمید سوریان کشتی می گرفت، با تضرع و خاشعانه به درگاه خدا دعا می کردید و خدا دعای شما را مستجاب کرد.

حمید سوریان نیزدر ادامه این برنامه بیان کرد: انشاءالله سالهای سال در عرصه کشور همان طور که امسال موفق بودیم، همیشه بهتر از قبل و موفق شویم.

آرزوی "دبیر" شدن و آرزوی ازدیاد "دبیر"ها

وی با بیان خاطره ای افزود: در برگزاری المپیک سال 2000 که من 15 ساله بودم، در مراسم تقدیر از علیرضا دبیر به عنوان یکی از نوجوانان حاضر در مراسم شرکت کردم و در آن مراسم، از صمیم قلب آرزو داشتم روزی بتوانم افتخار این عزیز را تکرار کنم و هم اکنون نیز امیدوارم که نوجوانان حاضر در این مراسم و کسانی که در عرصه ورزش فعالیت می کنند، در المپیک 2016 برای شهرری افتخار کسب کند.

قهرمان کشتی فرنگی المپیک 2012 لندن تصریح کرد: در چهار المپیک اخیر، همیشه یکی از گردن آویزهای طلا برای شهرری بوده و همین امر باعث رشد و افتخارآفرینی ورزش شهرستان ری و توقع همیشگی مردم این خطه قهرمان پرور شده است.

در پایان این مراسم نیز با اهدای لوح تقدیر و یک دستگاه خودرو "پرشیا" از دلاورمردی های سوریان، جوان قهرمان ری تجلیل به عمل آمد.

۱۳۹۱/۵/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...