نسخه چاپی

پاسخ سرد رویانیان به اعتراض بازیكنان پرسپولیس در مورد كری خوانی های فتح الله زاده

عکس خبري -پاسخ سرد رويانيان به اعتراض بازيکنان پرسپوليس در مورد کري خواني هاي فتح الله زاده

مدیرعامل پرسپولیس در پاسخ اعتراض بازیكنان پرسپولیس به كری خوانی مدیرعامل باشگاه رقیب گفت: «فتح الله زاده حرف خاصی نگفته كه جواب بخواهد.»

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، علی فتح الله زاده چندی پیش در مصاحبه ای عملکرد تیم پرسپولیس را ضعیف خوانده که این امر با واکنش بازیکنان این تیم روبرو شده است. فتح الله زاده در خصوص شرایط پرسپولیس در آستانه دربی مدعی است که این تیم با توجه به شرایط بازیکنانش خوب کار نکرده و نتایج در خور توجهی ندارد.



این در حالی است که مدیر عامل قرمزها در یک واکنش جالب اعلام داشت که مدیر عامل تیم حریف هیچ حرفی خاص نگفته که وی بخواهد پاسخش را بدهد. به همین دلیل، بازیکنان قرمز از واکنش عادی مدیریت این تیم ناراحت شده و اعلام داشتند که مدیریت تیم استقلال نباید این صحبت ها را مطرح می کرد.


از سوی دیگر پرسپولیسی ها از رویانیان خواسته اند که جواب محکمی به او بدهد. بازیکنان پرسپولیس صحبت های وی را در خصوص عدم آمادگی بازیکنان پرسپولیس به کری خواندن پیش از این بازی مهم مربوط داشتند.


این در حالی است که حساسیت مدیریت پرسپولیس در حال حاضر به صحبت های فتح الله زاده زیاد نیست و اعلام کرده به دلیل دوستی با وی ترجیح می دهد در این خصوص پاسخ وی را ندهد. رویانیان معتقد است بازیکنانش باید در زمین مسابقه و با ارائه بازی های خوب پاسخ محکمی به اظهارات مخالفان تیم بدهند. برخی معتقدند که رویانیان می خواهد به نوعی انگیزه بازیکنانش را در دربی بالا ببرد.

۱۳۹۱/۵/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...