نسخه چاپی

رامبد جوان: كی‌روش را به خندوانه دعوت می‌كنم

رامبد جوان مجری موفق خندوانه مهمان ما در خبرآنلاین بود و به سوالات ورزشی ما پاسخ داد.

به گزارش نما به نقل از خبرآنلاین/ خندوانه يكي از پربيننده‌ترين برنامه‌هاي اين روزهاي سيماست و رامبد جوان نقشي غيرقابل انكار در موفقيت آن داشته است. رامبد مهمان كافه خبر بود و دوستان عزيزمان در سرویس فرهنگ مصاحبه مفصلي با او انجام دادند كه روي خروجي خبرآنلاين قرار گرفت اما در خلال اين مصاحبه، ما هم گفت‌وگوي كوتاهي با مجري موفق خندوانه انجام داديم كه آن را می خوانید.
* رامبد خان واقعاً شما اهل فوتبال نيستي؟
نه، براي همه اهالي فوتبال احترام قائلم. خودتان شاهد هستيد كه مهمان فوتبالي هم كم نداشته‌ام اما خودم فوتبالي نيستم و اتفاقات آن را دنبال نمي‌كنم. البته فوتبال بازي مي‌كردم اما فوتبال، دغدغه‌ام نيست ولي بابام برخلاف من بسيار فوتبالي است. او اتفاقات فوتبال را دنبال مي‌كند و پرسپوليسي است. خيلي هم پرسپوليسي است.
* پس واقعاً اينكه جناب‌خان ميگه شما اصلاً فوتبالي نيستي، شوخي نيست و طفلك راست مي‌گه.
بله، دقيقاً. من واقعاً اتفاقات فوتبالي را دنبال نمي‌كنم. اتفاقاً جناب‌خان هم بعضي اوقات به همين خاطر در برنامه سر به سرم مي‌ذاره (مي‌خندد) مثلاً بعد از قهرماني استقلال خوزستان، ما عبدا... ويسي عزيز و شاگردانش را دعوت كرده بوديم. جناب‌خان آنجا يك جمله گفت با اين مضمون كه: «من، همه بازيكنان استقلال خوزستان را دوست دارم. به خصوص، دِخسوس.» باور كن وقتي اين جمله را گفت؛اصلاً هنگ كردم و اول نفهميدم چي گفت بعداً فهميدم كه خسوس اسم دروازه‌بان استقلال خوزستان است.

یعنی جام جهانی ها را هم نگاه نمی کردی؟

مگه میشه جام جهانی را نگاه نکرد. من طرفدار آلمان جام جهانی 90 بود و از بازی این تیم لذت می بردم. من دوستان فوتبالی زیادی دارم و در زمان پخش و برگزاری جام جهانی همه مشغول تماشای مسابقات هستند.

* راستي، احتمال دارد كارلوس كي‌روش را هم به خندوانه دعوت كني؟
بله، ايشان هم محترم هستند. كي‌روش را هم به خندوانه دعوت مي‌كنم اما باور كن الان نمي‌دانم اگر او را دعوت كنم چه سؤالاتي بايد از او بپرسم (مي‌خندد)
* بهترين مهمانان ورزشي‌اي كه در خندوانه داشته‌ايد؟
احسان روزبهاني، احمدرضا عابدزاده و خداداد عزيزي. در مورد خداداد اين را بگويم كه واقعاً روح بزرگي دارد. اينكه صادقانه مي‌آيد و از فقر دوران كودكي‌اش بدون هيچ خجالتي حرف مي‌زند بسيار ارزشمند است. هر كسي اين كار را نمي‌كند. مي‌گويند خيلي‌ها با پارتي به جايي مي‌رسند اما خداداد عزيزي واقعاً به خاطر زحمات خودش محبوب و مشهور شد.
* طرفدار تيم خارجي خاصي هستيد؟
اين طوري هم نيست كه اصلاً فوتبال نبينم. اما همانطور که گفتم آلمان را دوست دارم.

۱۳۹۵/۳/۳۱

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...