نسخه چاپی

میثم معافی ،مدرس حوزه ودانشگاه مطرح كرد

مسابقه پدرها وپسرها، سوریه یا سُوربن

نظام سلطه به سركردگی آمریكا بعد از37 سال هیچ غلطی نكردن ها و تست كلكسیونی از راهبردهای "مهار" نرم و سخت، امروز بدنبال عملیاتی كردن "راهبرد مهار ایدئولژیكی" انقلاب اسلامی آنهم با استفاده از استعداد و ظرفیت جریان "غیرانقلابی" است یعنی میخواهد با حاكمیت جریان "تكنوكراتیسم نئولیبرال"، انقلاب اسلامی با چرخ های پنچر به راهش با كندی ادامه دهد.

به گزارش نما، -از شاخص های ویژه "جریان غیرانقلابی نئولیبرال تکنوکرات"، استکبارناستیزی و فرمول حاکمیتی سرمایه داری بدون توجه به محرومین است و این شاخص ها کاملا درمقابل ارکان مقدس انقلاب اسلامی یعنی "استکبارستیزی ومحرومیت زدایی از مستضعفین" است .

-یکی از ضربه هایی که میتواند به "فرق سراسلام و انقلاب" اصابت کند اینست که کارگزار انقلاب اسلامی "مدیریت اشرافی و مدیراشرافی" باشد.

تکنوکراتیسم که یک جریان بدخیمی است که با سه ویژگی مشخص که عبارتند از:1) مدیریت تشریفاتی 2) مدیراشرافی 3) مدیریت اشرافی

-"مدیریت تشریفاتی" یعنی اینکه سقف توان و ظرفیت این جریان غیرانقلابی نئولیبرال، فروش نفت خام است، مدل مدیریتی که شیخ نشین های بَدَوی حاشیه خلیج فارس هم آنرابلدند و همچنین "مدیریت واردات" بدون توجه به تولید ملی که این روزها خبرهای نگران کننده ای از به "اغما" رفتن تولیدات صنعتی کشور آنهم کارخانجاتی با نشان بین المللی مثل "ارج" و "کاله" و... به گوش میرسد و باید تا صنعت کشور به "کُما" نرفت کاری کرد.

-"مدیراشرافی" یعنی مدیرانی که بویژه بعد از جنگ ورویکرد لیبرالی دولت سازندگی وبعد ازآن تبدیل به یک "طبقه اشرافی" شدند و امروز هم 80 درصد مدیران و قاطبه مدیران تکنوکرات در مناطق بالا و ویژه پایتخت زیست دارند.

-"مدیریت اشرافی" یعنی مدیریتی بسیار پرخرج و پرهزینه دارد که مصادیق آنرا این روزها با رژه یا "فَشِن فیش ها"ی نجومی مدیران تکنوکرات و یا اولویت خرید ناوگان اشرافی هوایی، سفرهای اشرافی به سرزمین اشرافان و...

-مجله "فارین پالیسی" اخیرا در تحلیلی اشاره کرد به درماندگی سپاه پاسداران برای پاسخ به داوطلبان میلیونی اعزام به سوریه، که چطور در ایران، "پدرها وپسرها" باهم برای اعزام به سوریه ودفاع از حرم دخترامام اولشان و نوه پیامبرشان از هم "سبقت" میگیرند.

-از آنطرف البته اسناد" و یکی لیکس "هم گزارشی را منتشرکرد که چطور فرزندان پدرهای اصلاح طلب و کارگزار چگونه ازهم برای رفتن به "سوربن، منهتن وتورنتو، مونترآل و ونکوور" ازهم سبقت میگیرند.

-درکتاب "نورالدین پسرایران"نوشته شد که شهید رحیم افتخاری در شب عملیات عکس فرزند 4 ماهه ندیده خود را پاره کرد و به رودخانه انداخت و بعد ازاینکه علتش را سوال کردند گفت:"میترسم این عکس درنوع جنگیدن من اثربگذارد"

-کاملا مشخص است که چرا "تکنوکراتیسم"دراین مملکت نمیخواهد بنابر آرمان امام ورهبری و انقلاب با آمریکا مبارزه کند چرا که بخشی از املاک وفرزندانشان در غرب زیست دارند واین در "جنگیدنشان" اثرگذاشت.

۱۳۹۵/۳/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...