نسخه چاپی

قدیری ابیانه در گفتگو با نما:

كابینه اشرافی در دولت موجب حقوق های نجومی می شود

عکس خبري -كابينه اشرافي در دولت موجب حقوق هاي نجومي مي شود

خیلی از مدیرانی كه روی كار هستند و حقوق های عجیب می گیرند و این حقوق ها را حق خودشان می دانند و اگر می توانستند بیش از این دست اندازی می كردند. به طور مثال وزیری كه 1000 میلیارد تومان ثروت دارد از نظر او این حقوق ها رقم درستی محسوب نمی شود و ما شاهد حقوق های نجومی هستیم كه حتی بالای 100 میلیون تومان هستند حقوق هایی كه متاسفانه توسط دستگاه های مربوطه توجیه می شود

دکتر محمد حسن قدیری ابیانه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری نما، درباره نسبت دادن صفت رحم اجاره ایی از طرف اصلاح طلبان به دولت این دوره گفت: البته دولت رحم اجاره ایی هست زیرا بسیاری از کسانی که در فتنه دخیل بودند در این دولت پست گرفتند و اصلاح طلبان هم نمی خواهند مسئولیت حضورشان در دولت را بپذیرند و هنوز باور نکردند تنها یک سال دیگر در این دولت فرصت دارند.
وي افزود: در مورد فیش های حقوقی باید گفت یکی از کسانی که رئیس صندوق توسعه و جزء اعضای حزب مشارکت است و مدیریت آن را هم بر عهده داشته و دارد، از آن حقوق های بسیار بالا برخوردار است. اینها تنها به فکر منافع خودشان هستند. البته گفتنی است گروه های چپ و به اصطلاح اصلاح طلب و حزب مشارکتی ها تلاش می کنند در سمت های مختلف جای بگیرند، از یک طرف دیگر هم تلاش می کنند تا حقوق های خیلی بالا به آنها تعلق گیرد و البته در مواردی رئيسشان با آنها شرط می کنند که بخشی از حقوقشان را تقدیم حزب کنند در حقیقت یکی از منابع درآمدی برخی از این گروه ها این حقوق هاست در حقیقت معامله ایی صورت میگیرد در قبال این پستی که به آنها داده شده و برای طرف مسجل می کنند که بخشی از درآمدت را باید برای گروه کنار بگذاری .
مدیر تأسیس انجمن نخبگان جهان اسلام بیان کرد: متاسفانه آقای روحانی هم رئیس جمهور مقتدری نیست ضمن اینکه دیدگاهش در مورد اسلام تا حدودی انتقادی و کابینه اش هم یک کابینه اشرافی است و لذا ورود چنین مسائلی در دولت او عجیب نیست خیلی از مدیرانی که روی کار هستند و حقوق های عجیب می گیرند و این حقوق ها را حق خودشان می دانند و اگر می توانستند بیش از این دست اندازی می کردند. به طور مثال وزیری که 1000 میلیارد تومان ثروت دارد از نظر او این حقوق ها رقم درستی محسوب نمی شود و ما شاهد حقوق های نجومی هستیم که حتی بالای 100 میلیون تومان هستند حقوق هایی که متاسفانه توسط دستگاه های مربوطه توجیه می شود و از طرف دیگر به دولت ابلاغ می شود که اگر این پول ها از صندوق توسعه برداشت نشود طرح های دولت به شکست می رسد در حقیقت بخشی از این پولها همه به عنوان پاداش به این مدیران داده می شود. حتی اگر اینها قصد خدمت داشته باشند از موضع و دیدگاه زندگی اشرافی به مسائل کشوری نگاه می کنند.
آقای قدیری ابیانه در مورد چرایی شفاف نبودن حقوق ها گفت: چرا نباید حقوق ها و دریافتی های مسئولین کشور شفاف باشد تا هر کس بتواند از طریق اینترنت و سامانه دولت رویت كننده این فیش ها باشد؟ زمانی مسئله شفاف سازی حقوق مقامات حتی در مجلس تشخیص مصلحت نظام بررسی شد تا درآمده همه لیست شود و در اختیار مردم قرار گیرد و مشخص شود هر فرد چقدر سرمایه دارد اما بعد از بررسی این حرکت و فهمیدن این حقوق ها و درآمدها ظلم تلقی شد و حتی برای آن مجازات هم تعیین شد اما به نظر من طرح خوبی بود. من پیشنهادم این است که سیستم اصلاح سازی شفاف شود و در دسترس عموم قرار داده شود زیرا همه مردم حق دارند ببیند چه کسانی چقدر حقوق دریافت می کنند.
وي افزود: به هر حال اصلاح طلبان از هر فرصتی برای بالا بردن منافع شخصیشان استفاده می کنند و برای رسیدن به منافع شخصی خودشان حاضرند این رحم اجاره ایی را از درون بدرند و حتی کمک گرفتن از بیگانگان را هم برای رسیدن به قدرت بد نمی دانند و از این کار هم دریغ نمی کننداین افراد حتی استقلال نظام از بیگانگاه و دشمنی بیگانگان با کشورمان را هم برای خودشان فرصت تلقی می کنند و عملا به نوعی با آنها هم نوایی می کنند. متاسفانه تنها به این دلیل که سر قدرت بمانند.

۱۳۹۵/۳/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...