نسخه چاپی

پاسخ كیهان به ادعای علی مطهری

عکس خبري -پاسخ كيهان به ادعاي علي مطهري

به دنبال انتشار خبر ویژه ای با عنوان «ترجمه عبری به فارسی سخنان شیمون پرز در بروكسل»! علی مطهری به این خبر واكنش نشان داد.

به گزارش نمانیوز کیهان نوشت:خبر ياد شده به نامه منافقانه پسر مزروعي -با امضاي جعلي جمعي از جوانان اصلاح طلب- خطاب به مطهري اختصاص داشت و تنها دو سطر آن به شخص مطهري مربوط مي شد كه در آن آمده بود «بايد ديد مراد اين جماعت از رادمردي و مروتي كه به آقاي مطهري نسبت مي دهند كدام است؟ در خبر ياد شده از مزروعي سؤال شده بود «1- ادعاي جمهوري اسلامي نه يك كلمه كم و نه يك كلمه زياد كجا و خط زدن كلمه اسلام در تابلوي جمهوري اسلامي 2- نگراني ارزش هاي انقلاب چه نسبتي با بي حرمتي روز عاشورا، هتاكي به ساحت امام و رهبري دارد و دريافت ستايش هاي مكرر سران آمريكا و رژيم صهيونيستي را چگونه مي توان با دلسوزي براي كشور و انقلاب جمع كرد؟ و... آيا گزاره؛ در صورت حمله بيگانه، اين سينه ماست كه سپر حفظ استقلال مي شود، ترجمه همان عبارت عبري پرز است كه گفت سبزها به نيابت از ما با جمهوري اسلامي مي جنگند».
كيهان در واقع در اين خبر به روشني بر نفاق نويسندگان نامه تأكيد كرده بود اما در اين ميان علي مطهري ضمن ارسال توضيحي مفصل و خارج از موضوع، ادعا كرده كه «تكليف گروه اندك هتاك نسبت به عاشورا و امام روشن بوده و عمل آنان شديداً محكوم است. ولي مساوي دانستن هر اصلاح طلب با هتاك به امام حسين و امام خميني گرچه سود فراواني براي كيهان دارد، عقلاً و شرعاً درست نيست.
مطهري با بيان اينكه «معلوم نشد پاره كردن عكس امام كار چه كساني بود» كيهان را متهم كرده كه با هر كس اختلاف دارد، او را متهم مي كند.
كيهان البته قصد ندارد پيش از پايان انتخابات به نقد عملكرد پرابهام آقاي مطهري بپردازد و آن را به فرصت ديگري موكول مي كند. به پرخاش ها و اتهامات وي عليه كيهان در نامه ارسالي نيز نمي پردازد. اما بايد پرسيد كيهان با هر كسي كه اختلاف داشته باشد متهم مي كند يا شما كه همين چند روز پيش، دانشجويان معترض به وقف صوري دانشگاه آزاد را «اراذل و اوباش»! خوانديد!؟ آيا كيهان نبود كه مقالات تند و حاوي اتهام و اهانت شما عليه اصلاح طلبان را به دليل هتاكانه و بي اساس بودن آن، چاپ نكرد؟
اما سؤال كليدي متن خبر ويژه كه آقاي مطهري اصرار دارد به نيابت از فتنه گران جواب دهد اين است كه ادعاي حمايت از «جمهوري اسلامي نه يك كلمه كم و نه يك كلمه زياد» و «نگراني براي ارزش هاي انقلاب» كجا و جسارت به ساحت امام حسين(ع) و هجمه به امام(ره) و رهبري و ولايت فقيه كجا؟ اگر آقاي مطهري نمي دانند چه كسي عكس امام را در آشوب هاي سال 88 آتش زد، آيا اين را هم نمي داند كه چه كساني (خاتمي و موسوي و كروبي) عناصر آشوب طلب را به اقدام خياباني معارض نظام تحريك كردند تا شعار اعلام شده از سوي وزارت خارجه رژيم صهيونيستي (نه غزه نه لبنان) را سر دهند؟ آيا معلوم نيست چه كساني روي نام اسلام در عبارت جمهوري اسلامي خط كشيدند؟ و آيا مطهري خبر ندارد كه آقاي موسوي همان «گروه اندك هتاك نسبت به عاشورا» را مردمان خداجو خواند و تو دهني اش را از جمعيت ميليوني حماسه 9 دي دريافت كرد كه مي گفتند «لعن علي عدوك يا حسين- خاتمي و كروبي و ميرحسين»؟! آيا از خاتمي و كروبي و مجمع روحانيون و حزب مشاركت و سازمان مجاهدين (انقلاب) و شوراي هماهنگي جبهه اصلاحات يك نفر اعتراض كرد كه آقاي مطهري اصرار دارد بگويد حساب آنها با فتنه گران جداست؟! اگر اينها شاكله اصلي جريان اصلاح طلب نيستند، پس اصلاح طلبان چه كساني هستند؟! نكند منظورتان امثال مديرمسئول آن روزنامه زنجيره اي است كه از آقاي شهرام جزايري 170 ميليون تومان پول گرفته بود؟! و همين دو روز پيش در مراسم ختم پدر عبدالله نوري با افتخار گفته بود «من به آقاي مطهري راي مي دهم»!

۱۳۹۰/۱۲/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...