نسخه چاپی

ساخت دومین پل كابلی بزرگ كشور روی سپیدرود

دومین پل كابلی بزرگ كشور روی روخانه سپیدرود در حال ساخت است.

به گزارش نما به نقل از فارس از آستانه‌اشرفیه، جمعی از خبرنگاران با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان عصر امروز از صنایع گیلان‌شرق این استان بازدید کردند.

مدیر عامل شرکت سازه‌های فولادی گیلان‌شرق در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: این کارخانه در 25 هزار مترمربع زمین بنا شده و هفت هزار مترمربع زیر بنا دارد که چهار هزار مترمربع در دست احداث است.

علی‌اصغر آذرمی با بیان اینکه اکنون 50 نفر به طور مستقیم در شرکت مذکور شاغل هستند، تصریح کرد: با احداث کارخانه جدید این تعداد به 100 نفر افزایش می‌یابد.

وی از ساخت دومین و بزرگ‌ترین پل کابلی کشور توسط شرکت سازه‌های فولادی گیلان‌شرق روی رودخانه سپیدرود خبر داد و گفت: این پل کابلی در ورودی آستانه‌اشرفیه در حال ساخت است.

مدیر عامل شرکت سازه‌های فولادی گیلان شرق ادامه داد: این پل با مصرف 850 تن آهن با پایلن به ارتفاع 40 متر و طول 160 متر ساخته می‌شود.

وی با بیان اینکه قرار است پل مذکور در کنار پل قدیم روی رودخانه سپیدرود نصب شود، اظهار کرد: اسکلت ساختمان در حال ساخت بیمارستان دارالشفا در کربلای معلی نیز توسط این شرکت صورت گرفته است.

آذرمی با اشاره به اینکه شرکت مذکور قادر به ساخت اسکلت‌ها و پل‌های بزرگ‌تر است، خاطرنشان کرد: قرار بود پروژه پل مورد نظر در مدت یک سال تمام شود اما به دلیل مشکلات مالی طرف سفارش‌‌دهنده به تأخیر افتاده است.

به گزارش فارس، سفارش ساخت پل کابلی روی رودخانه سپیدرود از طرف اداره کل راه و شهرسازی گیلان صورت گرفته است.

۱۳۹۵/۴/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...