نسخه چاپی

تجمع فعالان صهیونیستی مقابل منزل ایهود باراك

صدها تن از فعالان رژیم صهیونیستی بدلیل ترس از اقدام متقابل ایران با تجمع مقابل منزل وزیر دفاع این رژیم خواستار عدم حمله به نظامی به ایران شدند.


به گزارش نما به نقل از قدس العربی، صدها تن از فعالان رژیم صهیونیستی بدلیل ترس از اقدام متقابل ایران با تجمع مقابل منزل ایهود باراک، وزیر دفاع این رژیم خواستار عدم حمله نظامی به ایران شدند.

در همین راستا منابع خبری گزارش دادند که، تظاهر کنندگان در این تجمع با سردادن شعارهایی به اعتراضات خود در قبال سیاست های جنگ طلبانه وزیر دفاع این رژیم ادامه دادند و از وی خواستند تا به خواسته های شهروندان این رژیم نیز اهمیتی قائل شود چرا که آنان خواستار حمله نظامی به ایران نیستند و در این صورت اسرائیل زیان بیشتری خواهد دید.

گفتنی است که معترضین در این تظاهرات ضمن محکوم کردن ایهود باراک و نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل از آنان خواستند تا هرچه سریعتر از منصبشان استعفا داده و خیال شهروندان اسرائیلی را از ترس حمله ایران راحت کنند.

این اعتراض ها در حالی صورت می گیرد که در طول ماههای اخیر بسیاری از سران رژیم صهیونیستی از جمله باراک و نتانیاهو ضمن هشدار به ایران بر توقف کردن برنامه هسته ای خویش اعلام کرده اند که در صورت عدم توقف برنامه هسته ای ایران و بی تأثیر بودن تحریم های بین المللی بر ضد ایران بزودی رژیم صهیونیستی به پایگاهها و مراکز هسته ای این کشور حمله خواهد کرد.

۱۳۹۱/۵/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...