نسخه چاپی

كارمندان به دلیل عملكرد ضعیف كتك می‌خورند +عكس

هشت كارمند یك بانك روستایی در شمال چین به دلیل عملكرد ضعیف تنبیه شدند. تنبیه این كارمندان به‌وسیله یكی از شاهدان ماجرا با دوربین موبایل ثبت و در شبكه اجتماعی ویبو –نسخه چینی توییتر—منتشر شده است.

به گزارش نما ، باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه سی‌ان‌ان نوشت: در این ویدئو هشت کارمند یک بانک روستایی در شهر چانگشی از توابع استان شمالی شانشی چین به صف روی صحنه و مقابل عده‌ای تماشاچی ایستاده‌اند و مردی با چوب نسبتاً ضخیمی مکرراً به پشت آن‌ها ضربه می‌زند و آن‌ها را به دلیل عملکرد ضعیفشان در امور بانکی تحقیر می‌کند. ضربه‌های مکرر و دردناک به کارمندان زن و تلاش آن‌ها برای جاخالی دادن، به ضربات محکم‌تر مرد منجر می‌شد. همچنین فریادهای ناگهانی آن‌ها باعث می‌شد عده‌ای از تماشاگران ماجرا روی خود را برای ندیدن صحنه برگردانند.

برخی از رسانه‌های داخلی چین با استناد به سخنان مقامات محلی اعلام کردند رئیس بانک بنا بر قرارداد کاری کارمندان، حق دارد آن‌ها را با چوب در صورت عملکرد نادرستشان تنبیه کند؛ عملی که مغایر با حقوق بشر است. تنبیه آن‌ها نیز به‌وسیله یک مرد که بانک با پرداخت 15 هزار دلار استخدام کرد، انجام شد.

تنبیه کارمندان در بانک‌های روستایی چین موضوعی است که معمولاً رخ می‌دهد. برخی از رؤسای بانک از روش‌های تنبیهی دیگری استفاده می‌کنند. نمونه آن تراشیدن موی سر کارمندان و اجبار آن‌ها برای انتشار عکسشان در شبکه‌های اجتماعی است.

۱۳۹۵/۴/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...